Weleda: Růžový pleťový olej v ampulích



Jste také ampulkový typ? Veškeré kosmetické produkty ve skleněných ampulkách mě přitahují jako magnet. V roztomilém maličkém skle je k dostání i tato péče o pleť, který byla vytvořena na první vrásky, pro potřeby unavené a namáhavé pleti. Weleda Růžový pleťový olej v ampulích obsahuje směsici BIO olejů a esenciálních olejů. Především je ve směsici obsažen olejíček ze semen Rosa Moschata, který stimuluje regenerační procesy pokožky a pomáhá zachovat pružnost pleti a její vitalitu. Produkt dokonalé voní po damascénské růži a navozuje pocit harmonie.


Dokonalé balení kúry asi nemusím popisovat, po otevření krabičky objevíte sedm ampulek s olejíčkem. Kúru můžete používat buď každý den po dobu jednoho týdne, nebo jako já zhruba dvakrát týdně po dobu jednoho měsíce. V každé skleněné ampulce, kterou opatrně rozlomíte je vskutku takové množství oleje, že mi vydrží dokonce na dvě aplikace na celý obličej a krku. Olejíček jsem  před spaním aplikovala vždy na lehce navlhčený a očištěný obličej a pořádně jsem jej do pleti vmasírovala. Při každé aplikaci vás do nosi praští poměrně silná, ale úžasná růžová vůně. Produkt se poměrně dobře vstřebává a nezanechává obličej nějak umaštěný, avšak lehce mastný povlak očekávejte. Ráno jsem se probouzela s dokonale vyživenou pokožkou. Na pleti mi toto sérum nezpůsobovalo iritace, ani pupínky. Naopak jsem zaznamenala zvýšenou regeneraci jizviček po pupíncích. Za mě báječný produkt, který si určitě ráda znovu pořídím. Sérum můžete zakoupit třeba tady za 349 Kč.


Také máte rádi skleněné ampulky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)