Top: květen



Mou vůní května se stala Fleur De Pecher od Karla Lagerfelda. Jedná se o květinovo-ovocný parfém, který ženu zavalí závojem protkaným vůní květin, ovoce i akordy pyžma. Vůni bych definovala jakožto elegantní, avšak moderní, sladší. V této vůni můžete objevit hrušku, především z ní cítím broskve a jasmín. Doporučuji všem milovníkům broskví, protože tato vůně je vskutku broskvičková a na jaro jako stvořená. Výdrž je celodenní, nemám s ní vůbec problém. Získala jsem ji díky setkání v rámci projektu Beauty blogerky a jsem za to moc vděčná! 


Kdo mě sleduje na Instagramu, určitě ví, že jse mv květnu vyrazila do Milána. Před slunečními paprsky jsem zde svou tvář chránila přírodním Opalovacím krémem Weleda. Tento produkt obsahuje SPF 30 a to jen díky minerálním UV filtrů z nanočástic. Opalovacích krémů na tvář se většinou bojím, bývají hutné a ucpávají mi póry. Tento se sice neroztírá lehce jako máslo, avšak překvapilo mě, že není vůbec těžký a na mé pleti nezpůsobuje žádné iritace. Především jsem se nespálila, takže svůj úkol splnil. Budu jej ještě chvíli testovat, ale zatím se jedná o mého květnového oblíbence. 


U slunečních paprsků ještš chvíli zůstaneme. Své vlasy jsem proti jejich škodlivým vlivům chránila tímto Sun Protecting Oil with Ylang - Ylang od Klorane. Jedná se o suchý olejíček, který obsahuje UV filtry a chrání tak vlasy před negativnímu slunečnímu záření, navíc vlasy vyživuje a dodává jim lesk. Také naprosto nádherně voní! Olej nenechává vlasy umaštěné, ale opravdu hezky vyživené, lesklé a provoněné. Mám toto praktické cestovní balení a nosím jej všude s sebou. Pokud hledáte nějakou sluneční péči na vlasy, určitě koukněte na tuto novou řadu od Klorane.


Oční okolí odličuji několik let zásadně dvoufázovým očním odličovačem. Momentálně zbožňuji Mary Kay Eye Make-Up Remover, který je sice dvoufázový, ale není vůbec mastný a nezanechává nějaký umaštěný povlak. Klasicky jej před použitím protřepu, nanesu na tampónek a přiložím na oční víčka. Nechám jen pár vteřin působit a jemně setřu. Tento produkt odličuje vskutku velmi rychle i voděodolné líčení, pokožku ani oči nijak nedráždí a to jsem nositelkou kontaktních čoček. Produkt z očí následně ještě smývám ještě micelární vodou, kterou pak odličuji celkové líčení obličeje. Za mě se jedná o výtečný produkt a mohu jej určitě doporučit. 


Na závěr tu mám jednu pecku z e-shopu Medaprex, kterou si ale schovávám na samostatnou recenzi. Jedná se o Sadu na omlazení očního okolí r-Retinoate od mé oblíbené britské značky Medik8. Sada obsahuje čtyři polštárky na pleť a to ve dvou různých typech a potom sérum. Produkty se používájí pouze jednou týdně a to po dobu jednoho měsíce. Jsem momentálně u třetího týdne a zatím jsem nadšená. Těšte se na samostatnou recenzi! 

Jaké produkty jste si v květnu oblíbili?

4 komentáře:

  1. Ten parfém vypadá hodně dobře! :)
    Já si v květnu hodně zamilovala bambucké máslo :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Ovocné a kvetinové vône mám najradšej a tento parfém vyzerá veľmi dobre :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi mě zaujal ten ochranný olejíček do vlásků od Klorane. S Klorane mám pouze jednu zkušenost, ale za to dobrou :-) takže možná si olejíček na léto pořídím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Tu vůni budu muset ozkoušet! Vše, co voní jako broskve, musím mít :) Jsem právě na ty sladší, ovocné vůně a tohle zní vážně dokonale.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)