Mary Kay: Letní VIP hodinka krásy



Už tomu bude pár dní, kdy jsem se zúčastnila nádherné snídaně pořádané týmem Mary Kay. Event byl pořádaný v mé oblíbené kavárně Styl a interiér a popravdě je to podnik, který jsem v Praze navštívila nejvíckrát ze všech. Nemusím asi ani komentovat, jak úžasné nás čekalo občerstvení a jak byl zahradní altánek nádherně vyzdobený. Hned vám však sdělím, že se nejednalo o klasikou produktovou snídani, kde by nám byly představeny novinky, ale šlo o trošku jiné sdělení pro nás blogerky.




Celou snídaní nás provázela Hana Braunová, což je jedna z nezávislých kosmetických poradkyň Mary Kay. Vyprávěla nám svůj příběh, tedy proč dělá co dělá a jak se k tomu dostala. Smyslem tohohle setkání podle mě bylo, předat nám informace o tom, jak tato značka dává ženám příležitost dělat to, co je baví a dělat to kdy chtějí, aneb jak tvrdí zkladatelka Mary Kay Ash: "Děláme něco víc, než je pouhý prodej kosmetiky, měníme životy žen!" Osobně mě velice bavila část, kdy nám Hanička popisovala, jak vypadá takzvaná Hodinka krásy, která je pořádaná u některé z hostitelek a jsou na ni pozvané další dvě, nebo tři ženy, které se mohou dozvědět něco o své pleti a případně o výrobcích této značky. Jakožto začínajícího marketéra mě opravdu zabavily takové obchodní vychytávky, které kosmetická poradkyně využívá k tomu, aby se ženám sezení líbilo a nebylo jim nepříjmemné. Asi každý jsme zažili nějakou nepříjemnou nabídku líčení, diagnostiky pleti a tak dále, kdy už jen při první větě nám někdo něco aplikuje na pleť. Hanka zdůrazňovala, jak je důležité k zákaznicím přistupovat opatrně a jemně, ptát se a pouze nabízet možnosti, ne produkty, či její služby vnucovat. Zkrátka chovat se k ženám tak, jak si přála ona, aby se někdo choval k ní. Opravdu jsem více pochopila filozofii této značky a to, jak to vlastně celé funguje.

Fotografie: Jane's Moments
Samozřejmě o výrobcích Mary Kay také padlo nějaké to slovíčko. Ani jsem netušila, že při Hodince krásy se ženy učí jak správně pečovat o své ruce. Kosmetická poradkyně jim vysvětlí, proč se správná a důkladná péče skládá ze tří kroků a při těchto poučkách to každému docvakne a musí po tří produktovém setu Saténové ruce zatoužit také. Alespoň u mně se tomu tak stalo a tuto variantu s vůní zeleného čaje a citrusu bych tedy rozhodně brala! Pokud tedy také neustále mažete a mažete ruce a divíte se, že jsou neustále suché, zkuste použít peeling a obrousit tak odumřelé částečky kůže.


Musím říct, že se už oritentuji v pečujících pleťových řadách Mary Kay. Věděli jste třeba, že produkty na akné by se neměly používat jako jedna ucelená péče, ale měli byste jimi prokládat nějakou jinou, základní pečující řadu? Dává to smysl! Vlastně jsem na tohle po letech boje s akné přišla také a nepoužívám na akné už nic, kromě pleťových masek (zrovna tato z řady Clearproof od MK je výborná) a lokální péče, zbytek je vždy formulován podle typu mé pleti.


Jako novinky nám byly představeny nové tělové péče. Já osobně vlastním tělový sprej Sail to the Moon a vážně si užívám jeho citrusovou vůni! Také pololesklé rtěnky se stávají mými oblíbenými kousky. Zatím je testuji, ale už teď prozradím, že nejsou vůbec špatné a mají vážně povedený sofistikovaný design. Posledním produktem, který se mi velice zalíbil jsou stíny na fotografiích. Avšak jsou to ty v kulatém obalu a s embosováním. Vskutku se mi odstíny velmi zalíbily. 




Na závěr chci poděkovat týmu marketingu Mary Kay za pozvání, velice si ho cením a rozhodně celou akci chválím. Bohužel jsem pospíchala do práce, takže jsem se nemohla zdražet na pár slov, ale řádně jsem si snídani i Haničky povídání užila. Také jsem zase ráda viděla kolegyně blogerky a těším se, až se zase někdy shledáme.


Máte zkušenost s nezávislými kosmetickými poradkyněmi Mary Kay?

2 komentáře:

  1. Šéfová nezávislou poradkyní Mary dělá takže mám taky slíbenou takovou "malinkatou soukromou hodinku krásy" :D jinak ty dobrůtky tam vypadají úžasně :3

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. aj pre nás na Slovensku to takto krásne zorganizovali, takže verím, že ste si to rovnako užili :) nádherné prostredie pre vás vybrali :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)