Dior: Diorskin Nude Air Luminizer



Tentokrát pro Vás mám něco z luxusnějšího kosmetického soudku. Na otevíračce Douglas v Palladiu jsem si dlouho poseděla u stojanu Dior, kde se mě ujala mic milá ambasadorka a nalákala mě na spoustu produktů. Jedním z nich byl i tento Diorskin Nude Air Luminizer, aneb v překladu prostě a jednoduše rozjasňovač. Loňskou jarní kolekci highlighterů jsme si všichni zamilovali a byla hned fuč, proto Dior tentokrát svou podzimní novinku dává do stálé kolekce, rozjasňovač tedy za cenu něco přes 1500 Kč můžete stále zakoupit.


Ač se to na mé fotografii nezdá, na testerech v parfumerii je produkt takový hnědo zlatavý. Paradoxně ale při nanesení mi přijde jako šampáň, nebo lehce růžový odstín. Oficiálně je popsán jako "light, golden beige with warm undertones and a luminous sheen". Je to strasně zvláštní produkt a neumím jeho barvu správně popsat, každopádně mi vyhovuje a velmi mému odstínu pleti sedí a vypadá velice přirozeně. Co se týče produktu tak jeho pigmentace není nijak dokonalá a ve srovnání se slavným theBalm Mary LouManizer je určitě nižší,ale přesto vždy naberu na prst to, co chci. Od tohoto produktu nedostanete lesk jako blesk, naopak jeho shine velmi subtilní a jemný, takový přesně na každodenní použití. Avšak myslím si, že to je také záměr, jelikož Nude Air produkty jsou tak koncipiovány. Produkt používám i jako oční stín a na oku se jeví stylem, že tam nic není, ale přitom je a opravdu tak dodává výslednému looku svěží a projasněný nádech. Nejraději jej aplikuji prsty, mám pocit, že po takovém nanesení se blýská nejlépe. Výdrž je celodenní, pudr není parfemován. Posledním zvláštním faktem je textura, přijde mi jakože pudrovo-gelová, ale přitom je při nanášení štetcem suchá. Na pleti však působí moc hezky a tak zvláštně si sedne. Opravdu popsat tento produkt je pro mě velmi těžké.

Diorskin Nude Air Luminizer má nádherný klasický Dior Air obal, který má však nevýhodu v tom, jak jsou na něm všechny makance vidět a tak jen leštíte, leštíte a leštíte. K pudru obdržíte i sametové pouzdro, jenž opravdu využívám a kabuki štětec. Co Vám budu povídat, tento štětec na rozjasňovač opravdu nepoužívám, ale denně jím nanáším minerální makeup, na což je parádní. Je jemný, hustý a nepadají z něj štětinky, za mě palec nahoru a na to, že je to jen štětec přibalený k produktu není vůbec špatný!


Produkt tedy doporučuji těm, kteří mají rádi high-end kosmetiku a luxusní kousky. Jestliže se Vám obal líbí, také jeho odstín a fakt, že není nijak výrazný, jedná se spíše o jemnější rozjasňovač na denní nošení, tak určitě jděte do něj. Zapomeňte ale na výrazný rozjasňovač s vysokým leskem a třpytem. Za sebe jsem moc ráda, že produkt vlastním a od té doby jej používám opravdu na každodenní bázi už přesně jeden rok a netoužím ani po nějakém jiném rozjasňujícím produktu.

Děláte si radost luxusními kosmetickými kousky?

2 komentáře:

  1. Až na tu cenu vypadá dokonale, jak obalem, tak odstínem, až škoda ho použít :-) já ale raději sázím na cenově dostupnější kosmetiku...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obal i samotný rozjasňovač je opravdu nádherný skvost! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)