Kapyderm: šampon a ampule proti padání vlasů



Kdo čte můj blog dlouhodobě ví, že mě již pátým rokem trápí vypadávání vlasů. Nejedná se o takové to padání, které postihne asi každou z nás většinou v zimě, nebo při stresové zátěži, ale u mě se vskutku jedná o diagnostikovanou alopecii s důsledkem ztráty většiny vlasů, která stále nepřestává. Věřím však, že s touto diagnózou se dá něco dělat, jelikož mám informace o tom, proč k ní dochází. Zkouším proto všemožné přípravky a návštěvy trichologů mi nejsou neznámé. Nedávno jsem sáhla po né moc levné dvojce šamponu a ampulí proti vypadávání vlasů známé značky Kapyderm. Jako první bych Vám chtěla sdělit něco o jejich Tonizujícímu šamponu proti padání vlasů.


Tento produkt mi byl doporučen dvěma trichology dva roky po sobě, takže při druhém doporučení  jsem po šamponu konečně sáhla. Cena není nikterak nízká neboť za nejmenší balení 220 mililitrů zaplatíte 440 Kč a složení, uvedené na webu tady mi nepřijde nějak ohromující, avšak neobsahuje silikony, tak jsem si řekla, proč ne. Slibuje příliv živin a posílení vlasové pokožky, taktéž přípravu na aplikaci regenerátoru DT, nebo N. Díky obsahu vitamínových komplexů se produkt používá jako prevence padání vlasů, nebo pro stimulaci obnovy vlasového cyklu. Šampon i přes přítomnost sulfátů moc dobře nepění. Na první použití mi dá docela práci jej rozpěnit a z hlavy jej tak splachuji a aplikuji znovu, tentokrát pěnou pokožku hlavy pořádně promasíruji a nechám pár minut působit. Produkt tak nějak přírodně voní, vlasy si myslím umyje dobře avšak po umytí bez kondicionéru nejsou nějak krásné. Produkt mi podle mého, docela rychle ubýval. Má takový zvláštní aplikátor, který se mi ale zdá docela praktický. Šampon jsem používala spolu s ampulemi o kterých se rozepisuji níže a tak efekt na padání vlasů shrnu na konci článku, jelikož nemohu hodnotit produkt samotný. 


Dále mi byly doporučeny vlasové ampule DT, což jsou ty co chápu jako silnější, narozdíl od varianty N. Jestli jsem si u šamponu stěžovala na cenu, tak za dvacet kusů ampulí zaplatíte bezmála dva tisíce korun a to už je sakra pálka! Tento zázrak slibuje zvýšení a aktivaci prokrvení vlasové pokožky, čímž podporuje zásobování vlasových cibulek živinami. Na složení se podívejte tady. K ampulkám dostanete jakýsi aplikátor i ochranu při jejich lámání, takže s tím nemám žádný problém. Používala jsem půlku ampulky po každém mytí vlasů, tedy jednu celou ampuli týdně. Tímto způsobem mi ampule vydržely déle než šampon a jejich množství mi vždy vystačilo na bezproblémovou aplikaci po celé hlavě. Po lehkém promasírování produktu do pokožky se dostaví chladivý a brnivý efekt, takže věřím, že ampule způsobují prokrvení pokožky. Tento produkt vlasy nemastí, nebo neupatlá, ale určitě chtěly umývat o den dříve než normálně. Nemám bohužel pocit, že by ampule a šampon měly nějaký dopad na mé vypadávání vlasů, respektive neudělaly s ním vůbec nic a vyhodila jsem tak bezmála dva a půl tisíce korun do koše, nemluvě o několika sezeních u trichologů Kapydermu, kde jsem se prakticky nic nového nikdy nedozvěděla. Za sebe bohužel tedy produkty nedoporučuji a nemám v plánu ještě něco od této značky pořizovat. Doma mi leží ještě kolagenová emulze u které se mi však příčí obsah silikonů a jeho přímá aplikace na pokožku hlavy, takže asi stejně poletí do koše.


Pokud byste chtěli sepsat článek o mých návštěvách u trichologů, stačí se zmínit v komentáři. Zkušenost mám již i s jinými podniky a značkami, než je Kapyderm. 


Máte také trápení s vlasy?

7 komentářů:

  1. S vlasy mám také problém. Nemám žádné stresy a žádné sezónní vypadávání, vlasy mi padají už cca 3 roky. Dříve mi docela pomáhala Milva, ale časem si na ni vlasy asi zvykly. Teď používám placentové ampule Care Beauty a koncentrovaný šampon proti padání Medavita. Už jsem z toho zoufalá, vlasy padají pořád. Trošku se to zmírnilo, ale žádný závratný převrat. Zkoušela jsem i různé tablety a nic. Snad někdo vymyslí něco na to, jak vlasy přibýt k hlavě :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hledala jsi příčinu? Zdravotní vyšetření ok? Pak určitě problíhnout pokožku hlavy, já byla překvapená, jak je všechno jinak, než jak jsem si myslela.. :-) Bez tohohle bych už nic nekupovala a hlavně zjistila o co jde, protože může jít třeba "jen" o ucpané folikuly..

      Vymazat
    2. Já s tím popravdě ani nikde nebyla, ani nevím, kam bych šla. K obvoďákovi nechci, ten by mi na to nic neřekl nebo mě poslal hned pryč, tam už raději ani nechodím. A trichologa asi v okolí asi ani nemáme :-(

      Vymazat
  2. Ahoj, taky mam trapeni s vlasy. Uz pres rok mi padaji, ne nijak silene, ale normalni to take neni. Hlavne posledni pul rok se k tomu pridalo udesne svedeni, ale pokozka je jen podrazdena, zadna alopecie, proste jen tak��
    Vsechny kozni problemy (jak to svedeni, tak i akne) se mi pekne objevilo po vysazeni antikoncepce...
    Taky jsem vyzkousela vsemozne pripravky, vyhodila spoustu penez za kremy,sampony (kde vetsina z nich spis situaci zhorsila��)
    Jak je psano vys, jaky doktor by mohl pomoct, tak ja vidim jedinou nadeji v cinske medicine. Kazdy doktor totiz resi jen to sve a vysledny projev. Cinska medicina hleda pricinu. Uz jsem objednana, tak doufam, ze to bude mit vysledek.
    Drzim palce, at se vam zlepsi co vas trapi a take hlavne ta kstice��
    Jinak musim pochvalit blog, moc zajimave pocteni, jen tak dal!��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za pochvalu i komentář! :-)
      Co se týče vypadávání vlasů po HA, tam je to jasné a chce to čas a zbytečně asi moc vlasy nedráždit přípravky proti padání vlasů. Čínská medicína je fajn, také jsem se léčby několikrát účastnila a byla u odborníků a za mě to má něco do sebe. Držím palce! :-) Budu ráda, když mi pak napíšeš, jak se ti daří.

      Vymazat
  3. Já bych ty silikony v emulzi uplne nezatracovala, jelikož se ji dávaáte až na vyčištěnou hlavu. Né jako šampon z drogerky, ktery diky silikonum tu hlavu nikdy neumyje. Většina hydratačních krému na obličej má v sobě také silikony, ale tím, že je dáte na vyčistěnou pleT je to ok, pokud tedy netrpíte nějakou přecitlivelostí. Jinak trpím na to samé co vy a používám nioxin, je to velmi podobná filozofie produktu, ale levnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě silikony vadí i na pleti, mám velmi intolerantní pokožku. Nioxin jsem taktéž používala, několik recenzí na tuto značku tu už mám. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)