Top: Březen



V březnu jsem si okamžitě zamilovala svůj nový Chanel Les Beiges Healthy Glow Powder. Když jsem okolo sebe začala šířit, že mám v plánu si koupit tento pudr, lidé většinou pozvedli obočí a ptali se proč proboha chci utratit tolik peněz za takovou hloupost. Myslím si, že mnohdy ani netuší, jak jsou některé high-end produkty odlišné od běžně dostupných drogérkových kousků a přidanou hodnotu v tomto pudru umím najít velmi rychle. Produkt je to lehoučký, jedná se o ne tak krycí pudr, jenž jedním tahem štětce tvář instantně projasní a sjednotí. Udělá ji zkrátka nádhernou. Navíc naprosto božsky voní. Luxusní balení nejspíš ani komentovat nemusím. Více Vám o něm povím po delším testování v samostatné recenzi.


Novinkou u mě doma a také oblíbencem na rtech se stala má nová MAC rtěnka. Tentokrát jsem zvolila finish Amplified a odstín Craving, jenž je jemně růžový a přirozený. Rtěnka je vhodná na každodenní použití a používám si ji především do práce. 


Ve schránce mi nedávno přistál balíček s těmito doplňky stravy na odvodnění organismu. Myslím si, že se o zavodnění tolik nemluví, ale třeba u mě je to několikaletý problém, který vygradoval především kvůli používání hormonální antikoncepce. Zadržování vody u mě způsobuje nafouklé břicho, bolavá chodidla a především nevzhledné váčky pod očima. Každé jaro proto vykonávám detox zaměřený na odvodnění. Zrovna jsem s ním měla v plánu začít, když mi tyto tobolky 3 bylinky na odvodnění od značky Kneipp dorazily. Začala jsem je tedy každý den třikrát denně před jídlem užívat a zároveň jsem doplnila kůru o běžně dostupnou čajovou směs na odvodnění, nebo kopřivový čaj a to dvakrát denně. Důležitý je pitný režim a pravidelný pohyb. Po měsíci rozhodně vidím pozitivní účinky a cítím se lépe. Myslím, že se tělo trošku pročistilo, ale především se cítím opravdu odvodněná. Za mě palec nahoru a určitě jsem tuto kůru neužívala naposledy.


Tento Tangle Teezer mi závidějí všichni muži, kteří jej zahlédli! Slavný kartáč na vlasy přišel s pohádkovou kolekcí a já vlastním tuto Star Wars edici z Disney kolekce, která se mi vážně moc líbí. Jedná se o kompaktní verzi produktu, jenž narozdíl od klasického Tangle Teezeru ještě nevlastním a musím říct, že není vůbec špatná. Produkt se v ruce drží dobře, nijak mi nevypadává a menší plocha není na škodu, tedy nemám s česáním vlasů žádný problém. Kartáč má kryt na přední část, takže při cestování si jemné plastové štětinky neponičíte. Kartáček tak v pohodě házím do kabelky a nosím jej s sebou. Tento produkt mám z e-shopu Salon Pro, který nabízí spoustu profesionálních produktů v péči o vlasy a mimo jiné také velkou nabídku právě Tangle Teezeru ve všech možných variantách. Podívejte se sami, neboť například varianta s Elzou a Annou je kouzelná!

Jaké produkty jste si v březnu oblíbili? 

3 komentáře:

  1. Ten star wars hřeben je teda vtipnej :D já teď mám ten s rukojetí a zebrovaným potiskem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ohledne toho odvodneni jeste doporucuji tento caj https://www.lekarnasporilov.cz/leciva-a-doplnky-stravy/ledviny-a-mocove-cesty/dr-muller-urosept-bylinny-urolog-caj-s-brusinkami-20x-1-5g.html - mela jsem podobny problem a jiz je to v poradku a stale preventivne tento caj piju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)