theBalm: Mad Lash Black Mascara



Přináším Vám recenzi dalšího kousku z dílny americké značky theBalm. Tentokát jsem testovala jednu z jejich dva nabízených řasenek. Jedná se o produkt s názvem Mad Lash Black Mascara. Značka nabízí klasickou verzi řasenky se štetinkovým kartáčkem a také verzi pro milovníky silikonových, chceteli plastových kartáčků. Mezi fanoušky tohoto typu kartáčků se řadím i já a musím hned nazačátek napsat, že kartáček má přesně dle mého gusta!

Běžně obaly této značky moc nemusím, ale u řasenek, které snad všechny značky nabízejí v takovémto klasickém provedení je mi úplně jedno, zda na sobě má plastová ampulka nějaké obrázky. Popravdě se mi zrovna toto znároznění líbí a přijde mi vtipné. Řasenka má kartáček normální velikosti, který se vyznačuje lehkým prohnutím, které jsem chválila už u mé oblíbené L'Oreal řasenky. Přijde mi, že lehké prohnutí kartáčku není vůbec na šodu a naopak ulehčuje práci. Kartáček má jemné plastové štětinky a nejvíce se mi líbí, že je má i na samotném zakončení hrotu. Trochu zde cítím převzatou inspiraci od slavné They're Real od Benefitu. Co se týče samotného efektu na řasách, tak mě na delších avšak né tolik hustých řasách, vytváří opravdu moc hezký prodloužený dojem, který bych spíše řadila do takových těch přirozených looků, asi bych neřekla, že dělá řasy alá mrkačka. Řasy jsou odděleny, prodlouženy a nedochází ke slepování a to ani po nanesení druhé vrstvy. Možná jsem ho zaznamenala při prvních použitích, kdy řasenka byla ještě více mokrá, ale v současné době je vše v pořádku. Nemám problémy s nějakým opadáváním, nebo rozmazáváním. 


Produkt tedy mohu doporučit, jestliže hledáte řasenku, která má silikonový zahnutý kartáček a vytváří spíše přirozenější řasy. Jsem s řasenkou spokojená a určitě nemám problém si ji v budoucnu pořídit znovu, naopak ráda po ni sáhnu. Cena řasenky je stanovena na 449 Kč a seženete ji exkluzivně na pobočkách sítě parfumerie Douglas.

Jaké řasenky preferujete? Se štetinkami, nebo silikonováým kartáčkem?

2 komentáře:

  1. Škoda, že není fotka na oku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotila jsem, ale přiznám se bez mučení, že se mi fotka nepovedla. :D Snad ještě dodatečně nějakou vyfotím. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)