Hugo Boss: ALIVE



Zrovna v tomto období je nejdůležitější zachovat si svou rutinu. Dál se ráno připravovat alespoň trochu podobně jako do práce. Nelíčím se, ale převléknu se z pyžama do domácího oblečení, použiji deodorant a parfém. Nejen oblečení dělá člověka člověkem, a je to znát i z konferenčních hovorů - na to nezapomínejte!

Nepřipouštím si, že netuším, jak to bude se státnicemi a kdy nadnárodní korporát vyháže lidi z marketingu, včetně mě, mezi prvními. Snažím se najít radosti v maličkostech. A proto se teď každé ráno těším i z této vůně. Nebyla to láska na první přivonění, ale hned na to druhé. Jsem na sladké vůně, to bylo vždy moje. ALIVE není tuctovka. Je to elegantní, ovocně květinová vůně. Jako první z ní cítím ovoce. Jablko a černý rybíz, švestka a škořice. Ve středních tónech to rozbaluje vanilka, ale není zde přehnaně těžká. V jádru samotné vůn jsou dřevité tóny - cedr, olivovník a cypřišek. Jedná se o parfém, který vydrží celý den, aktuálně jej tedy nereaplikuji. A ještě za starých časů, kdy jsme chodili do práce jsem za něj sklidila spoustu komplimentů. 

Ačkoliv se to může zdát jako klišé, tak něco takového jako vůně mě může každé ráno inspirovat zůstat nadále ženou, zatnout zuby a vydržet to. Společně to zvládneme. Až to tedy jednou zase půjde a budete se ohlížet po nové vůni, přičichněte k ALIVE od Hugo Boss. K dostání je ve většině parfumerií.