Top: září



V září jsem naprosto podlehla Lip Sleeping Mask od korejské kosmetické značky LANEIGE. V USA jsem vyzkoušela i jejich různé varianty, ale nakonec jsem si doma pořídila růžovou klasiku. Večer ji aplikuji na rty před spaním a ráno se probudím s tak vláčnými a vyživenými rty, jako ještě nikdy! 


U korejských značek ještě chvilku zůstanu, protože v poslední době mám nějakou úchylku a neustále si objednávám asijskou skincare ze zahraničí. Konkrétně toto sérum od COSRX se mi nakonec dost prodražilo, protože mi jej chytli celníci, avšak i když mě nakonec stálo třikrát víc peněz, je to láska. Jedná se o Advanced Snail 96 Munin Power Essence (takové lehoulinké pleťové sérum) s obsahem mucinu - šnečího slizu. V tomhle produktu je ho konkrétně 96% a zbylý obsah tvoří třeba kyselina hyaluronová a další hydratační látky. Sérum je opravdu lehoulinké, moje ple't jej okamžitě vcucne a je božsky hydratovaná! Miluju!


Teď vám představím takovou eko vychytávku od značky Eccoegg. Jedná se o malé plastové vajíčko, do kterého nasypete směs bílých a černých kuliček, vyrobených z minerálů a turmalínu, které spolu vytváří účinnou pěnu. Vajíčko na praní stačí vhodit do pračky, bez jakéhokoliv dalšího čistícího prostředku nebo aviváže a ono už se o svou práci postará. Nejen, že prádlo skutečně vypere, provoní (v mém případě vůní svěží bavlny aneb čistého prádla), ale navíc vydrží až na 210 praní. Kolik pracích gelů a aviváží dohromady za 480 korun vám vydrží tak dlouho? A až jednou kuličky poctivě odperou všechny své prací cykly, koupím na e-shopu Nu Spring další balení samostatných kuliček, které do vajíčka jen dosypu. Já jsem z vajíčka na praní nadšená a doporučuji ho nyní každé kamarádce. 


S přicházejícím chladnějším počasím se moje pleť stává neskutečně vysušená. Díky retinolové léčbě akné se každé ráno budím s milionem malých šupinek okolo nosu a úst. Naučila jsem se proto každý večer na vlhkou pleť aplikovat tento Rosehip Bioregenerate Oil od Pai, na který teprve nanesu retinol a jsem nadšená. Žádný jiný šípkový olej mou pleť takhle krásně nezvláčnil, a to bez ucpávání pórů. Navíc opravdu hezky urychluje hojení jizviček po pupíncích. V Sephoře mají i menší verzi, takže nemusíte okamžitě kupovat tuhle obrovskou butylku, i když já myslím, že nebudete mít problém ji spotřebovat.

Jaké produkty jste si v září zamilovali?

1 komentář:

Děkuji za vaše milé komentáře :-)