Top: červen



V červnu jsem naprosto propadla Skin Boosteru od Manufaktury, která tak o pár kousků rozšířila svou oblíbenou sedmikráskovou řadu. Booster, aneb intenzivní omlazující a hydratační rozjasňující booster má všemožné způsoby použití, já si zatím zvolila 28 denní kúru, kdy pár kapek tohoto tekutého produktu nanáším na oční okolí. Krásně jej hydratuje a po pár dnech rozhodně vidím, že je v parádní kondici.


Masky značky Freeman jsou takovou nostalgickou klasikou. Vždy jsem měla nějakou doma. Aktuálně mám v koupelně tuhle Cleansing Clay Mask z řady Beauty Infusion, která mě zaujala právě tím, že obsahuje kombinaci uhlí a probiotik. Pleť vskutu čistí a zároveň bojuje s jejím podrážděním. Mám v plánu si ji kupovat stále - je levná a účinná.


Nikdy by mě nenapadlo si v butiku značky Rituals zakoupit anti-perspirant. Tenhle s názvem The Ritual od Happy Buddha jsem obdržela jako dárek a naprosto zbožňuji, jak voní! Svou práci v letních měsících navíc plní bravůrně.


Nejnovějším high-end kouskem v mé sbírce dekorativní kosmetiky je jednoznačně Diorskin Mineral Nude Bronzer z letní limitované edice Dior. Jeho povrch má připomínat tepaný kov a obal je klasicky diorovsky stříbrně kovoý, spodní část je však plastová a působí odlehčeným dojmem. S bronzerem jsem zatím spokojená a užívám si každou jeho aplikaci.


V létě nesmí žádné z nás chybět nové plavky. Já ty své ukořistila za pár korun ve výprodeji H&M. Líbí se mi ten zdobený lem, který obyčejnému střihu a barvě dodává trošku šmrnc. Po dalších plavkách na dovolenou jsem se podívala i na Lascana e-shop.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější červnové kousky?

1 komentář:

Děkuji za vaše milé komentáře :-)