Superionherbs: HE SHOU WU & ASHWAGANDHA



Tradiční čínská medicína - téma, které by si zasloužilo spíš knihy, než krátké články. Pokud někoho z vás trápí dlouhou dobu nějaký zdravotní problém již delší dobu, věřím, že jste kromě konvenčních postupů a lékařů zkusili právě i čínské tradiční postupy nebo alespoň jejich bylinné komplexy. Já ano, vypadávání vlasů mě trápí jíž 6 let a za tu dobu jsem zkusila všechno, co vás napadne. Návštěvy obvodních lékařů, dermatologů, imunologů, alergologů, trichologů, všechny běžně dostupné vitamíny i léky na předpis, vodičky, šampony, meditace, masáže a nic. Samo sebou, že jsem tedy zabrousila i do vod tradiční čínské medicíny, která se problémy snaží řešit komplexně. S řešením mého problému mi poradil odborník ze Superiorherbs a doporučil mi užívat dva jejich produkty. Jaké? To se dočtete v následujících řádcích.


Prvním je HE SHOU WU, aneb Power Balancer. Jedná se o synergicky působící komplex bylin a hlavní sloužku zde představuje extrakt kořene He Shou Wu. V asijské medicíně je to jedna z nejpopulárnějších a nejvíce ceněných posilujících bylin. V přípravku je zapracovaná kořenová hlíza rostliny rdesno mnohokvěté, která roste v horských oblastech střední a jižní Číny. Podle čínské tradiční medicíny posiluje životní esenci ťing - prakticky posiluje a vyživuje krev, také má mírné sedativní účinky a posiluje tak i nervovou soustavu. Je zvláštní, že je tedy součastně povzbuzující i uklidňující. Tento doplněk stravy je kvalitním zdojem železa, zinku i antioxidantů. Balení obsahuje 90 kapslí a užívala jsem jednu kapsli dvakrát denně při jídle.


Současně jsem dvakrát denně užívala jednu kapsli doplňku stravy ASHWAGANDHA. Toto slovo v překladu znamená "síla koně", hlavními účinnými látkami jsou withanolidy, které obsahují především kořen rostliny vitánie snodárné. Základem preparátujsou ale i glykosidy, aminokyseliny, laktony, vitamín i minerály. Není divu, že se rostlině říká indický ženšen. Je to vlastně indická nejoblíbenější botanická rostlina, která se v ayurvédě používá už 5 000 let jako omlazující a denní tonikum. Produkt ztělesňuje samotnou podstatu preventivního a léčebného přístupu ke zdraví. Půsoví na úrovni celého tělního systému tím, že pomáhá udržovat rovnováhu v látkách a procesech, které probíhají v našem lidském těle. Prakticky pomáhá bojovat se stresem a podporuje imunitní systém.


S užíváním tobolek jsem neměla problém, mé zažívání je snášelo bezproblémově. Musím říct, že první dva týdny používání jsem jakoby "nebyla ve své kůži", byla jsem unavená a psychicky jsem se necítila dobře, něco bylo zkrátka jiné. Potom jsem si všimla, že jsem na tom opravu lépe se zvládáním stresu v tom nejnáročnějším období, které jsem zrovna zažívala. Velice dobře se mi učilo na zkoušky a testy, má paměť byla rozhodně posílena. Naopak po tom, co jsem produkty doužívala mi zase bylo hůř - zase na mě vše dolehlo. Co se týče vypadávání vlasů, tak v tomhle mi tyto vybrané přípravky čínské medicíny zatím nepomohly, ale třeba je nutné užívat je déle,  nebo zkusit jiné, kdo ví? Každopádně už jen pro své psychické pohodlí mám v plánu se do HE SHOU WU a ASWAGANDHY pustit znovu a to především při přípravě na státnice.

Rozhodně před nákupem nějakých takových produktů doporučuji nechat si poradit od odborníka. Právě na Superiorherbs vám online poradí a vyberou přípravky přesně na míru.

Zkoušeli jste někdy tradiční čínskou medicínu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)