Medik8: Liquid Peptides



Peptidy, peptidy a peptidy! Mluví se o nich teď hodně a všude. Je také proč! Peptidy jsou vlastně aminokyseliny, které působí blahodárně na naši pokožku. Zabraňují škodlivinám, aby se dostaly do organismu a pomáhají odbourávat tyto látky z našeho těla. Stimulují buněčné syntézy. Jedním z nejznámnějších peptidů v kosmetice je asi kolagen, nejdůležitější bílkovina všech savců, pojivová tkáň našeho těla. Kolagen už od dvacátého roku svého života ztrácíme a je třeba jej do pokožky dostávat jinak, nejlépe pomocí právě peptidových sér a krémů.

Není divu, že jsem se na sérum s peptidy značky Medik8 neskutečně těšila. Liquid Peptides působí proti vráskám, ale také na celkovou kvalitu pleti. Protože se peptidy jen tak jednoduše do pleti nedají vpravit, aby mohly pořádně působit, protože se jedná o vcelku velké a hydrofilní molekuly (mají problém prostoupit lipidovými prostory v okolí kožních buněk), potřebují k tomu nějaký systém. Sérum Liquid Peptides právě proto obsahuje technologii doručení peptidů měďnatými drony. Dronem naváděný peptid tak specificky cílí na fibroblasty, buňky produkující bílkoviny kolagenu a elastinu. Tam dojde ke stimulaci těchto dvou bílkovin a pleť se vyhladí.


Produkt obsahuje Matrixyl 3000, díky kterému buňky produkují více kolagenu. Argirexol zase snižuje kontrakce mimického svalstva a tak minimalizuje vznik vrásek. Matrixil Synthe'6 stimuluje šest základních a hlavních složek kožního matrixu, aneb kolageny, fibronektin, laminin 5 a kyselinu hyaluronovou o různé molekulární hmostnosti. Dále karnosin, který zabraňuje glykaci, tedy hromadění cukrů ze stravy, které se pak váží na naše bílkoviny a utváří tak produkty pokročilé glykace, což deformuje kolagen a zpomaluje obnovu pleti. Dále ve složení objevíme biolon, aneb prebiotikum obnovující přirozený mikrobion pleti.

Teď k samotnému výrobku, které disponuje krásným skleněným obalem s velmi praktickou pipetkou, která má na sobě měrný systém a tak vždy přesně víte, kolik produktu používáte. Já každý večer (ale můžete i ráno) aplikuji zhruba tři kapičky séra na pleť a jemně jej do pleti vklepám. Na noc ani nemám potřebu používat na sérum nějaký další hydratační produkt, avšak můžete klidně následně aplikovat další své kosmetické výrobky. Za mě sérum obsahuje poměrně dost glycerinu a je to opravdu znát, někdy je na mě až moc těžké a používám ho jen ve dny, kdy potřebuji pleť opravdu vyživit. Jinak je ale sérum texturou lehoučké, jen svými účinky je na mě takové těžší. Produkt se dá vrstvit s vitamínem C i A, které se však nanáší až po tomto séru. Avšak nikdy se produkt nesmí kombinovat s AHA a BHA kyselinami, které se z pleti nesmývají. Produkt nemá parfemaci.


A teď k výsledkům. Po poměrně krátké době používání jsem si svou pleť prohlížela a říkala jsem si, že vypadá vážně dobře. Opravdu jsem hodnila strukturu a jas pleti, který jsem u své pokožky dlouho nezaznamenala. Myslím si, že tuto mou proměnu má opravdu za následek sérum Liquid Peptides. Produkt je na pleti neskutečně příjemný a hydratační, vskutku po jeho aplikaci nepoužívám další hydratační produkt. Dá se používat ráno i večer a nijak pleť nedráždí. Jediné mínus, které vidím je, že produkt obsahuje hodně glycerinu, který mou pleť občas zatěžuje, je na ni moc težký a tak sérum nemohu používat každý den ráno i večer, jak bych si přála, protože ty výsledky jsou vážně ohromující. Pokud jsem produkt používala ráno, místo hydratačního krému, dal se na něj v klidu nanášet makeup, sérum se nijak nedrolilo.

Za mě se jednoznačně jedná o jeden z nejlepších produktů, který jsem dosud na své pleti měla. Rozhodně si jej po dopotřebování pořídím znovu a to na stránkách medaprex za 1 350 Kč.

Zasáhla peptidová mánie i vás?

1 komentář:

  1. Já jsem si pořídila Buffet od the ordinary, ale osypala jsem se po něm. Tohle sérum mě dost zaujalo, medik8 je sympatická značka. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)