Top: duben



V měsíci dubnu jsem naprosto zbožňovala tuto Uklidňující oční masku od Mary Kay. Její chladivá gelová struktura je naprosto dokonalá a na to, jakou má lehkou gelovou texturu, je opravdu vyživující a hydratační. Produkt používám spíše jako takový noční gel a nechávám působit klidně celou noc, výsledky se pak vskutku dostavují.


Z Itálie jsem si dovezla toto růžové tonikum Acqua Distillata Alle Rose. Od této značky, která má typické modré obaly, jsem již měla i pleťové mléko a vždy, když Itálii navštívím, si musím něco pořídit, protože je v sehnání v každém zapadlém obchůdku s potravinami, stojí pár korun a to složení je fantastické! Nanáším každé ráno a má pleť si po tom vskutku chrochrá blahem.


Každé jaro začínám očistou a většinou nějakou zelenou superpotravinou. Letos frčím na Spirulině od Empower Supplements a jo účinky jsem začala vnímat tak po třech týdnech pravidelného používání. A nebojte na tu zvláštní chuť si zvyknete.


Skin Food Light, odlehčená verze tradičního Skin Food od značky Weleda mě zachránila na horách v době největší krize, kdy má pleť trpěla náročnými podmínkami a ještě chlorovanou vodou z koupaliště. Výživný, avšak ne tak hutný, univerzální krém se hodí na všechno.


Potřebovala jsem novou "řasenku" na obočí, která má prý dokonce postupně chloupky zabarvovat. Já mám obočí černé jako uhel, takže si nějaké pigmentace nevšimnu, ale jako gel na obočí funguje tato Catrice Brow Colorist Semi-Permanent Brow Mascara úžasně. Doporučuji!


Tuto sezónu ujíždím na krajce a ještě více na madeiře. Halenky jsem koupila v Promodu, Reserved, ale nové přírůstky do šatníku jsem si vyhlédla i na e-shopu Otto.

P. S. Po více jak 7 letech od vzniku toho blogu jsem mu konečně založila Instagram. Na mém novém kosmetickém profilu najdete recenze i tipy. Budu ráda, když mě budete sledovat.

Jaké produkty jste si v dubnu zamilovali vy?

1 komentář:

  1. Jé to jsem ráda, že už máš i "bloggerský" instagram. A hrozně se mi líbí ty halenky. :) Já jsem si ted zamilovala arganový olej na vlasy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)