Collalloc: bioaktivní mořský kolagen



O tom, jak je kolagen pro naše tělo důležitý jste jistě slyšeli. Také jistě víte, že po dvacátém roce života si jej tělo již neumí samo tolik vytvářet. Pobolívaly klouby a hlavně jsem cítila, že elasticita mé kůže není v top stavu. Tak jsem hledala způsob, jak si pomoci. Po přečtení recenzí, zvážení ceny a typu kolagenu, jsem nakonec nakoupila tříměsíční balení produktu Collalloc. Musím říct, že produktů tohoto typu je však v současné době na trhu vážně dost a opravdu bylo z čeho vybírat.


Collaloc je 100% bioaktivní mořský kolagen. Je naprosto čistý a neobsahuje nějaké další přidané látky. Obsahuje hydrolizovaný kolagen z ryb a to jak I., II. i III. typu. V každém sáčku je přesně 3 300 mg tohoto kolagenu, což  bylo v době mého nákupu asi největší množství, které jsem na českém trhu objevila. Použití je jednoduché - vysypete obsah sáčku do sklenice s vodou, džusem či smoothie, necháte chvilku rozpustit a vypijete. Při smíchání s vodou je nápoj bezbarvý, avšak nemohu říct, že bez chuti. Trušku té "kolagenoviny" cítíte. Je to opravdu zvláštní pachuť a dalo mi chvíli zabrat si na ni zvyknout. Avšak není problém prášek rozpouštět v něčem sladkém, ochuceném a hned máte problém s chutí vyřešen. 


Nakoupila jsem si tři balení produktu, což mi mělo vystačit na 90 dní a to za cenu zhruba 1400 Kč. Už po necelém měsíci jsem si všimla, že mě klouby tolik nebolí a má hybnost je opravdu v lepší kondici. Jakmile jsem s kúrou končila, jasně jsem zaznamenala, že má pleť se opravdu rychle regeneruje z masivního útoku pupínků. Avšak s padáním vlasů mi kolagen nepomohl. Každopádně si jej tento rok určitě ráda zakoupím znovu, alespoń kvůli kloubům. Za sebe mohu Collalloc doporučit. 

Užíváte kolagen?

2 komentáře:

  1. Mám nějaký obyč z DM, ale příště chci jít do něčeho lepšího, kvalitnějšího.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle jsem ještě nezkoušela, ale vyapdá to hodně dobře. Já teď relativně nedávno také začala užívat kolagen. Hlavně teda kvůli pleti. Od kamarádky jsem dostala tip na jeden od Herbalife a musím teda říct, že zatím jsem s ním spokojená. Až mi dojde, tak ale možná zkusím tento. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)