Top: leden



Nový rok jsem započala s novým produktem na oční okolí. Jako nositelka kontaktních čoček mám okolí očí neustále lehce podrážděné a vysušené. Nemohu tedy opomenout dvakrát denně pečlivě aplikovat oční krém. Momentálně naprosto zbožňuji tento přírodní produkt slovenské značky Navia. Oční krém s extraktem z Plamatky a Přesličky je plný olejů, avšak není nějak hutný. Naopak se skvěle aplikuje, vstřebává a je výborný pod korektor, ale i na noc pro pořádné vyživení pokožky. Zatím jsem s ním velmi spokojená. K sehnání je na e-shopu Krásnákaždýden.


Jestli je pro mě nějaký pleťový produkt naprostou hvězdou poslední doby je to sérum Émergence od značky Phytomer. Jedná se o kosmetickou společnost, která je průkopníkem v oblastni mořské biotechnologie a jejich produkty jsou plné výtažků z řas i mořské vody. Tento produkt je vlastně gelové sérum s obsahem AHA mořských kyselin. Prakticky hned po druhém použití jsem zaznamenala změnu ve struktuře své pleti a rozhodně musím souhlasit, že ji produkt vyrovnává a bojuje proti nedokonalostem. Jsem zvědavá, k jakému výsledku se s tímto produktem ještě dostanu. Určitě vám dám vědět v recenzi!


Není tomu tak dlouho, co jsem si ve slevě pořídila trojici malých tělových másel značky Alverde. Okamžitě jsem se zamilovala do jahodové varianty se srdíčky. Máslo je hezky hutné, ale je výborné na výživu pokožky rukou i těla. Vytvořila jsem si s tímto produktem takový svůj rituál před spaním a pečlivě se jím mažu. Škoda jen, že je tak maličké a brzy mi dojde. Naštěstí mám ještě další dvě varianty z této řady na které se už velice těším.


Oblíbenou řasenkou poslední doby je Dermacol Ultra Tech. Má plastový aplikátor, který hezky odděluje řasy a zároveň je přirozeně prodlužuje bez zbytečných nánosů produktu. Nedrolí se a jde dobře odlíčit. Ačkoliv je řasenka v současné době nejpoužívanější a dosahuji s ní perfektních výsledků, znovu bych si ji asi nepořídila. Sáhnu po nějaké mé ještě oblíbenější, třeba od značky L'Oreal.

Jaké produkty jste si v prvním měsíci roku 2019 oblíbili?

1 komentář:

Děkuji za vaše milé komentáře :-)