Medik8: Activated Charcoal Refining Mask


Máte rádi pleťové masky? Spousta mých známých je moc nemusí, nemají na ně čas, leží jim doma a oni na ně zapomínají. Já ne! Snažím se pravidelně, jednou týdně, poctivě "maskovat". Když nestíhám nanést na svou pleť masku, jsem nervózní a vím, že něco z mého rituálu vypadlo. Každopádně má spotřeba masek je ročně docela veliká, samotnou mě to překvapuje. Všechny mé pleťové masky jsou zaměřeny na problematiku čištění pleti a to včetně této Activated Charcoal Refining Mask od Medik8.


Jedná se o slupovací a čistící masku, která odstraňuje černé tečky a stahuje rozšířené póry. Mezitím, co maska na pleti dělá to, co má, si můžeme užívat aromaterapeutické benefity, které produkt přináší. Maska obsahuje bambusové dřevěné uhlí z trvale udržitelných zdrojů. Tato látka se chová jako houba, která do sebe nasává nečistoty a zjemňuje pleť. Póry jsou zpevněné a dochází k jejich hloubkovému pročištění. Uhlí je takzvaně aktivované, to znamená, že bylo ošetřeno vodní párou, která na jeho povrchu vytvořila miliony drobných pórů a právě ty napomáhají vychytávat nečistoty, bakterie, špínu i přebytečný kožní maz. Ve složení se vyskytuje i hydratační kyselina hyaluronová, výtažek z moringy a extrakty z mořských organismů. Balení obsahuje pět jednorázových sáčků s práškem, který se smíchá s trochou vody, zamíchá a aplikuje na pleť. Potěším vás, mně jeden sáček dává na tři i čtyři aplikace velmi silné vrstvy masky na celý obličej. Zkrátka prášku je v sáčku opravdu hodně. Nanesu silnější vrstvu a nechám deset minut působit. Při první aplikaci jsem nechala masku úplně zashnout a to byla chyba, sloupnout pak už nešla a musela jsem ji umýt. Nechávám tedy působit opravdu jen deset minut a pak ji ještě vlhkou slupuji. Pleť není vysušená, je opravdu jemňoučká a zanechává na pokožce pocit čistoty. Maska navíc opravdu nádherně voní po pačuli a majoránce a tu vůni si při působení masky užívám. Báječně totiž zklidňuje mou mysl. Jak o tom tak přemýšlím, tak se možná jedná o nejlepší čistící masku, kterou jsem vyzkoušela, neboť má ple't je po ní opravdu v dokonalé kondici, čistá a nevysušená, což se u čistících masek jen tak nevidí. 


Tuhle báječnou masku můžete zakoupit za 950 Kč a to na e-shopu medaprex. Cena je vysoká já vím, ale vězte, že za to tenhle produkt stojí.

Také patříte do týmu maskovačů?

1 komentář:

  1. Ano, pleťové masky mám mooc ráda :) ale značka Medik8 jde zatím stále mimo mě.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)