Foamie: houba do sprchy



Nedávno se mi do rukou dostaly tyto dvě varianty houby Foamie. Jedná se o klasickou houbu na mytí, která v sobě však má implementované mýdlo. Stačí houbu tedy namočit, párkrát promačkat a už pěníte a myjete. 


Houba je na dotek příjemná, opravdu se s ní ráda mydlím. Mocca Peel varianta nejen že dokonale voní po kávě, ale má jednu stranu houbičky exfoliační a tak hezky a jemně peelinguje pokožku těla a předchází tak třeba zarůstání chloupků. Produkt v jednom kroku čistí, prokrvuje a hydratuje pokožku těla. Verze Beauty Fruity voní jak už název napovídá ovocně a nemá peelingovou stranu. Obě houbičky mají poutko, za které je pověsím a nechám osušit. Obě houby vydržely zhruba třicet umytí a skvěle posloužily především na cestách, kdy se v zavazadle nemusí počítat mezi tekutiny. Produkty jsou animal i vegan friendly a složení je podle mě fajn. Mýdlo nevysušuje, naopak mám po použití pokožku vyživenou. Za mě fajn vychytávka, kterou si jednou zase pořídím. Pořizovací cena se pohybuje kolem 200 Kč a sehnat je můžete i v dalších variantách.


Co na Foamie říkáte?

2 komentáře:

  1. To vypadá zajímavě a dobře :) možná bych jí i zkusila.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle houbičky rozhodně chci vyzkoušet, fakt se mi ten nápad líbí :) A za tu funkci peelingu dávám velký palec nahoru!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)