Jalupro: Gel Lash Enhancer




Naše řasy slouží k tomu, aby chránily oči a absorbovaly znečisťující a dráždivé látky. Jsou to vlasy, které mají třístupňový životní cyklus a to stejný jako mají vlasy na hlavě, avšak je v porovnání s ním velmi krátký. Naše řasy vydrží na očích jeden až devět měsíců. Po čtyřicítce se stávají tenčí a řidší a jejich počet klesá. Jsou neustále vystavovány tření a tlaku a to především kvůli líčení a odličování. Není tak divu, že velmi rychle ochabují.


Mám tu pro vás výrobek od společnosti Profesional Derma, která vyvinula gelový přípravek pro posílení a prodloužení řas Jalupro Enhancer Gel. Ten obsahuje extrakt z červeného jetele a biomimetický peptid acetyl tetrapeptid-3. Díky vysokému obsahu biochaninu A izoflavonu vykazuje právě extrakt z červeného jetele antioxidační vlastnosti, které jsou užitečné v boji proti volným radikálům a působí proti poškození způsobeným vnějším prostředím a stresem. Kombinace působení těchto složek podporuje vitalitu a růst řas a obočí a zlepšuje odolnost proti jejich ztrátě. Už po dvou měsících každodenní aplikace produktu dochází k posílení a opětovnému růstu řas.


Produkt dva měsíce aplikuji pravidelně každý večer po odlíčení na řasy i obočí. Gel mi nijak nevadí, není silně parfemován a neštípe. Už po nějakém tom týdnu jsem viděla, že mám řasy viditelně delší a především obočí se mi zahušťuje. Za mě ano, produkt budu používat i dál a určitě bych neměla problém si jej znovu pořídit, výsledky vidím. Jalupro Gel Enhancer seženete na stránkách Intermedex tady a to za cenu 1 200 Kč.

Používáte produkty pro růst řas?

1 komentář:

  1. Zatím jsem nic na růst nepoužívala, ale nějakou dobu jsem měla zálusk na to sérum Hair Plus (tuším, že se to jmenuje nějak takhle :D ) ale jestli tohle opravdu funguje a je to téměř o polovinu levnější.. asi dám přednost tomuhle pokud se nakonec rozhodnu něco pořídit :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)