Sally Hansen: Nailgrowth Miracle



Dnes pro vás mám takový tip na vyživující podkladový lak na nehty. Nevím jak vy, ale já musím při své manikůře vždy použít podkladový lak, následně dvě vrstvy laku barevného a topcoat. Od značky Sally Hansen jsem již vyzkoušela několik produktů na nehty a nejvíce ze všech mě zatím oslovil tento produkt. Jedná se o Nailgrowth Miracle, aneb kúru pro růst nehtů, která obsahuje keratin a kolagen a má tak zajistit až o 30 % delší nehty za pět dní. Hned přiznám, že s růstem podle mě produkt nijak nehne, avšak nehty dokonale zpevní. Nevím zda za to pak mohou sójové proteiny, nebo vitamínový komplex, který lak dále obsahuje, ale při používání tohoto podkladového laku jsem si po nějaké době všimla rozdílu v kvalitě svých nehtů. Také jako podkladový lak slouží dokonale, aleb další vrstvy laků na něm perfektně drží. Za mě palec nahoru, doporučuji všem a určitě za ty dvě stovky zakoupím znovu. 


Jak se staráte o své nehty?

2 komentáře:

  1. Já se snažím o své nehty strat pečlivě, jako o pleť, tělo nebo vlasy. Takže jim dodávám před lakováním klasického barevného laku vždy péči zpevňujícím lakem, který je také od Sally H. :) tuhle značku jsem si moc oblíbila.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ji už roky používám. Vnímám ji jako jednu z nejkvalitnějších na českém trhu. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)