Mary Kay: Šťavnatá VIP snídaně



Nedávno jsem se zúčastnila další báječné produktové snídaně s Mary Kay. Ta byla nazvaná Šťavnatá VIP snídaně a nesla se v duchu vitamínů. Jako vždy nechybělo dokonalé pohoštění, tentokrát v podobě sendvičů a džusů, jenž zdobily lichotivé nápisy. Prostory byly zkrášlené pomocí kousků ovoce, především citrusů, neboť v jejich duchu se nese jedna z prezentovaných novinek.




V nádobách po místnosti byla rozeseta různá séra Mary Kay a to z jednoho důležitého důvodu. Se všemi totiž souvisí novinka TimeWise Aktivátor s vitamínem C. Jedná se o produkt, který využívá průlomovou technologii, která dodává pleti čistý vitamín C v podobě malého rozpustného čtverečku. Jakmie se na dlani produkt rozpustí, stabilizovaný derivát vitamínu C se na pleti přemění v čistý vitamín C, ten následně kombinujete s nějakým nejlépe nočním pleťovým sérem a aplikujete na pleť. Já jsem z tohoto výrobku docela unešená a momentálně jej testuji, hned jak spotřebuji poslední čtvereček, určitě vám dám vědět v recenzi! Zatím se na tento výrobek můžete podívat tady.






Mezi další novinky patří nová sada péče o tělo Satin Body se svěží vůní bílého čaje a citrusu. V této kolekci nalezneme tělový peeling, sprchový gel, tělové méko a hutnější tělové máslo. Produkty jsem zatím vyzkoušela jen párkrát, ale nenašla jsem na nich nějakou výtku, jemně specificky voní a o tělo pečují. Další novinkou je sada syntetických štětců, které mají jednoduchý a nadčasový design. Inovované jsou oblíbené oční stíny, které mě zaskočily svou famózní pigmentací. I mléčné a světlé odstíny jsou na pleti opravdu výrazné a syté. Ocenění vizážistů tentokrát dostala Gelová pololeská rtěnka, Tekuté oční linky ve fixu, které osobně zbožňuji a také TimeWise Repair Liftingová biocelulózová maska




Součástí celé akce byl i workshop s fotografkou Ladou N. ta se nám zmínila o svých zkušenostech z focení a potom jsme si s ní každá mohla infividuálně probrat co jsme chtěla a vyfotit si nějaké produktové fotografie. Musím říct, že jsem ocenila její tipy, například využití barevnch papíru, nebo takového toho žvýkačkového lepidla na kosmetické tuby, které nám ze stolu rády utíkají. Poslední fotografie je jedna z těch, které vznikly ve spoupráci s milou Ladou. Tento workshop dokonale ladil do mého pracovního "fotícího týdne", kdy jsem každý den trávila s foťákem v ruce. Zkrátka akce jako ušitá pro mě. Děkuji za pozvání!


Nezapomínejte v zimních měsících na vitamín C a mějte se nádherně! 

3 komentáře:

  1. Škoda, že jsem se tentokrát nemohla účastnit, muselo to být jako vždy super :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Mary Kay pořád pořádá takovéto super akce! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Čo som si všimla, tak Mary kay robí naozaj pekne eventy pre blogerky a celkovo sa o ne stará, takéto typy spoluprac sú určite veľmi prijemne :)

    deerly lost / blog instagram

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)