Top: srpen


Srpen a s ním i letní prázdniny jsou za námi. Popravdě se ale na podzim strašně těším! Otevírám nyní dveře nového a krásného bytu v Praze a bydlím konečně trochu podle svých představ. Chodím stále do stejné práce, avšak teď vybíhám schody o patro výše do kanceláře marketingu. Od října mi zase začíná školní docházka, tentokrát ale na jiném oboru. Abych však neměnila schéma, tak nebojte, zůstávám na Karlově univerzitě a magisterském studiu. Jsem zvědavá jak to všechno zvládnu, jelikož už v létě bez školy mi práce a život daly pořádně zabrat. Mimochodem strašáka hlubokou žilní trombózu jsem porazila a jedna životní lekce a každodenní injekce do břicha jsou za mnou. Taktéž dovolená Bulharsku, která nebyla jen procházkou v růžové zahradě. Proto jsou sprnoví oblíbenci především ve znamení péče.


Tenhle poklad si zaslouží trošku pochlubeníčka a místo v spnových oblíbencích. O náramku Tiffany & Co. z kolekce Return to Tiffany jsem se zmiňovala už před lety tady a sen se stal skutečností. Ve zkratce, bylo to kouzelné až princeznovské a každý den si teď dopřávám svou snídani s Tiffanym. 


Asi zde nebudu rozebírat, jak neskutečně jsem se na dovolené spálila a jak se ještě měsíc po té loupu. Pomáhá mi velice toto Granátové jablko regenerační tělové mléko od přírodní kosmetiky Weleda, které božsky voní a především pokožku parádně hydratuje a vyživuje. Více Vám o něm a dalších produktech z této kolekce ještě napíšu. Můžete si ale připomenout péči s granátovým jablkem, kterou jsem zkoušela naposledy tady. P.S. Weleda uspořádala naprosto dokonalou soutěž Weleda Global Garden pro všechny, kteří by chtěli obletět svět, tak určitě mrkněte tady a zkuste štěstí! 


Díky projektu BeautyBlogerky.cz se ke mně dostala spousta miniaturek produktů kosmetiky SOTHYS. Řádně je teď testuji a ještě mi to nějaký čas zabere, avšak oblíbencem se takřka ihned stal hydratační gel Hydra 3Ha. Miluji jeho konzistenci a ten pocit, který mé pleti dodává. O tomto produktu Vám určitě ještě napíšu více. 


Ostříhala jsem se! Mám mikádo. Ono to už s těmi mými prořídlými vlasy ani nijak jinak nešlo. Sluníčko a letní teploty dávají mé pokožce hlavy pořádně zabrat a tak teď zkouším tento Jemný šamponový kocentrát pro citlivou pokožku hlavy značky Biofficina Toscana. Je koncentrovaný, takže jej stačí trošička a navíc k němu přidávám šalvějovovou vodu. Uvidíme co to udělá v budoucnosti, ale zatím hodně dobrý! 


Do práce jsem si pořídila tyhle parádní samolepky z Tiger. Je to docela frajeřinka nalepit své nadřízené slečně ředitelce na notebook "Good Job!", nebo ne?

Jaký byl Váš srpen?

4 komentáře:

Děkuji za vaše milé komentáře :-)