Manufaktura: Sedmikráskové pleťové lázně



Českou kosmetickou značku Manufaktura zná každý z nás. Je charakteristická obsahem originálních ingrediencí jako je české pivo, víno, karlovarská vřídelní sůl, léčivé byliny, ovoce, nebo sady a louky. Koncept značky je sjednocen myšlenkou domácích lázní, neboť lázeňství je zkrátka světoznámou českou tradicí. Jelikož žijeme v uspěchané době plné stresu a shonu příjemný rituál domácích lázní se zapálenou svíčkou, vonnou lázní, sprchou, masáží a třeba čajem je něco, co nám může pomoci od psychické i fyzické námahy. Ke mně se dostal balíček Sedmikráskových pleťových lázní, jenž mi má pomoci objevit sedm kouzel krásy: hydrataci, omlazení, zpevnění, regeneraci, zklidnění, výživu a rozjasnění. Krásně zabalený balíček obsahuje Hydratační peelingovou masku, Anti-aging sérum na oči a ústa, Hydratační podkladový fluid a Pleťový olejový elixír. Popravdě každý z produktů mě zaujal, myslím že se jedná o tak trošku ojedinělé produkty, aneb běžně se v takové cenové nabídce nevyskytují. Všechny tyto výrobky jsou bohaté na přírodní ingredience a toto musím opravdu vyzvednout. U Manufaktury jsem byla zvyklá na to, že produkty nejsou zcela přírodní, ale při projetí složení těchto výrobků jsem až žasla kolik přírodních látek obsahují, v jakém pořadí a především, že se kolikrát nejedná ani o nějaké laciné ingredience, ale naopak docela dražší a kvalitní látky jako jsou například skvalan, kyselina hyaluronová, avokádový, makadamiový olej atp. Produkty tak obsahují cenné minerální látky, ovocné kyseliny, proteiny, aninokyseliny, antioxidační flavonoidy, hydratační polysacharidy a naopak jsem neobjevila minerální olej, silikony a podobné produkty, kterým se vyhýbám. 


Produkty Vám představím v pořadí, ve kterém je při svém domácím lázeňském rituálu používám. Začínám s čistou pletí a Peelingovou hydratační maskou. Ta má po vodě na druhém místě ve složení kaolín a po něm také zdědila konzistenci i zabarvení. Jedná se tedy spíše o takovou bahenní masku. Produkt jako všechny produkty z této řady krásně jemně květinově voní. Ve struktuře masky objevíme malá jemná zrníčka, kterými již při nanášení odstraňujeme odumřelé kožní buňky. Maska se velmi dobře nanáší a roztírá. Produkt máme podle návodu nechat zaschnout pouze pět minut a pak opláchnout vodou, díky krouživým pohybům, dlaní opět jemná zrníčka fungují jako exfolianty. Po omytí a osušení pleti se má pokožka cítí především čistě, avšak ne nějak výrazně hydratovaná. Oblíbila jsem si tento produkt proto používat spíše jako peeling, nebo čistič pleti. Za sebe jej doporučila, mám jej velmi ráda, ale ne jako hydratační masku.



Dalším krokem v mé péči je Hydratační pleťový fluid, který disponuje hygienickou pumpičkou a v balení je ho dokonce 50 mililitrů. Tento výrobek jemně voní, má opravdu lehoučké složení, které se do pleti okamžitě vstřebává a nezanechává nějaký mastný film, pouze jemnou a heboučkou pokožku. Za mě parádní hydratační výrobek, který jsem si velice oblíbila a mé normální a problematické pleti poměrně vyhovuje, nezpůsobuje akné a neucpává mi póry. Palec nahoru!



Občasně pod fluid, nebo místo něho aplikuji na vlhkou pleť Pleťový obličejo elixír. O tomto výrobku jsem psala již tady samostatnou recenzi a nevlastním jej tedy poprvé. Jedná se o jeden z nejlepších olejíčků na pleť, který jsem kdy vyzkoušela a nejvíce jej zbožňuje moje mamka, která za něj vyměnila všechny své krémy. Navíc podívejte se na tu nádhernou skleněnou nádobu, která působí opravdu luxusním dojmem. Složení olejové směsi je výborné a jedinými přidanými látkami je koenzym Q10 a parfém. Neobsahuje nějaké další syntetické látky. Pleť je po tomto olejíčku krásně nacucaná a vyživená, není umaštěná. Za ternto olej bych dala ruku do ohně, že s ním budete spokojení a určitě jej doporučuji k vyzkoušení.



Posledním produktem v mé domácí lázeňské péči o pleť je Anti-aging sérum na okolí očí a rtů. Tento výrobek by se logicky měl používat zřejmě jako druhý krok v domácích láznch, ale já jsem zvyklá používat produkt na oči jako poslední. Podívejte se na ten design! Jedná se o jakési pero, u kterého mačkáte silikonovou membránu a kovovým aplikátorem tak aplikujete produkt na oční okolí, nebo rty. Produkt je opět spíše fluidní, lehoučký, okamžitě pokožkou vstřebán. Sérum krásně voní a zanechává pokožku jemnou a vláčnou. Opět další produkt z této série, ze kterého jsem nadšená. Jen mě mrzí, že produktu je pouze 8 mililitrů a s každým použitím se tak bojím, že jej používám už naposledy.



Já jsem z této sady opravdu nadšená a na to, že mi pleťové produkty Manufaktura většinou nevyhovovaly, tak tyto mi sedí jako poklice na hrnci. Pokud už jako já přemýšlíte nad vánočními dárky, tak jako univerzání mi přijde rozhodně Pleťový olejový elixír a Anti-aging sérum na okolí očí a rtů. Celou sadu můžete zakoupit tady za 995 Kč, nebo každý z produktů jednotlivě, ceny jsou podle mě příznivé a pohybují se už od necelých dvou stovek do něco přes tři sta korun, podívejte se sami. Musím poděkovat portálu Blogerky.cz díky nemuž se mi tento balíček dostal do rukou a objevila jsem parádní produkty, které mi vyhovují. Děkuji! P.S. Ručně podepsaný vzkaz od obou vývojářek této sady je milou součástí balíčku.


Provádíte někdy domácí lázeňské rituály?

4 komentáře:

  1. Před chvílí jsem četla jinou recenzi na tenhle set a Tobě mockrát děkuji i za složení, na které jsem byla hodně zvědavá :) Mám právě s touto kosmetikou dost "silikonovou" zkušenost a to já na pleti nesnesu. Jsem tedy příjemně překvapena a musím všechny produkty prozkoumat blíž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto ti rozumím, měla jsem to podobně a přesně jako ty jsem byla opravdu překvapená z toho parádního složení. :)

      Vymazat
  2. Manufakturu mám ráda už několik let, pro ten elixír se musím vydat, protože jsi mě opravdu nalákala! :)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu, věřím, že sedne snad každé. Já i mamka ho milujeme. :)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)