Foreo: Luna Mini recenze po roce používání



Nejoblíbenější a nejčtenější recenzí na mém blogu je bezesporu ta, kde rozebírám své zkušenosti s Foreo Luna Mini. Před více než rokem o něm v tom našem českém blogovém rybníčku nebylo tolik informací a proto se nedivím, že je článek tak oblíbený. Není produkt na který byste se mě za celé ty blogovací roky ptali více. Zanechali jste mi spoustu zpráv a informací, že jste si na základě mé recenze přístroj zakoupili. Za to všechno Vám moc děkuji a budu ráda, když mě takto budete informovat i nadále! Nebudu zde už rozepisovat co je přístroj zač, to vše si můžete přečíst v původní recenzi tady. Pokud vím, parfumerie Douglas nyní nabízí novější verze, které jsou trošku promakanější, ale princip je stále stejný, jde o sonické čištění pleti pomocí jemného silikonového přístroje. Produkt nepoužívám každý den, ale zhruba 3x týdně a to při večerním odličování. Zkrátka kdykoliv, kdy mám pleť nalíčenou. Pokud jsem doma a nelíčím se, Foreo večer nepoužívám. Má odličovací rutina je už asi dva roky stejná. Tedy buď do rukou aplikuji odličovací mléko a tím pleť promasíruji a následně opláchnu vodou, nebo líčení sundám pomocí micelární vody. V obou případech na závěr jako dočištění používám čistící gel a své Foreo Luna. Časovač neposlouchám a po obličeji přístrojem jezdím nějakou tu minutu, soustřeďuji se na problematické partie a místa, kde mám zrovna nějaký pupínek. Oční okolí vynechávám, tam mi vibrace nedělají dobře, což jsem již zmiňovala v původním článku. Následně pleť opláchnu vodou a osuším. Tento postup mi naprosto vyhovuje a od té doby co používám sonický přístroj na čištění pleti jsem zaznamenala, že má pleť je projasněnější, méně trpí na ucpávání pórů a tím pádem se na ni i méně vyskytuje akné. Struktura pleti je více zdravější, není tak křehká a náchylná k iritaci. Avšak je také trošku sušší a to možná díky častějšímu čištění pomocí vody a čistícího gelu.


Strojek jsem nabíjela pouze jednou za celý rok a nevidím na něm nějaké známky opotřebení, nebo poničení. Občas si všimnu, že v silikonových záhybech se ukrývá nějaký kousek řasy, nebo odumřelé kůže, většinou asi z nějakého stroupku, takže jej párátkem, nebo kartáčkem bezproblémově odstraním. Jinak produkt údržbu nevyžaduje

Myslím si, že osoby s normálním typem pokožky, nebo sušší pletí, které netrpí na ucpávání pórů a akné účinky Luny tak nezaznamenají. Tedy vím, že produkt má pomáhat s anti-age projevy a lepším vstřebáváním následné péče aplikované na pleť, ale není to něco, co byste mohli nějak změřit a sami zaznamenat. Tedy alespoň u mě se tak nestalo. Kamarádky, jenž mají normální/sušší bezproblémovou pleť mi potvrdily, že jiných výsledků než jen pocitu z lepšího, důkladnějšího a příjemného čištění pleti, si nevšimly. Pleť se jim zdá jemnější a díky prokrvení projasněnější. Přirovnaly účinky přístroje k použití peelingu. Všechny čtyři ženy s normální až sušší pletí mi sděliy, že by se bez Forea ve své odličovací rutině obešly. Přístroj byl ale rozdán poměrně dost blogerkám s tímto typem pleti, tak můžete zapátrat u nich a třeba mají jinou zkušenost, než mých pár známých. Budu moc ráda, pokud mě někdo s bezproblémovým typem pleti opět informuje v komentářích, jak se mu s Foreo Luna daří.


V parfumerii Douglas nyní najdete Foreo sonické silikonové kartáčky na čištění zubů, dále také cestovní jednorázové Foreo Luna i masážní přístroj na oči Iris - ten se mi strašně líbí, ale ta cena? Nové vylepšené Luna a Luna Mini mají větší čistící hlavice, prý silnější materiál a o něco delší silikonové výstupky. Čištění má být pohodlnější a ještě účinnější, cena je však také o něco vyšší. Znovu opakuji, že si myslím, že cestovní Luna Mini dostatečně stačí ke každodennímu čištění pleti a i přes svůj menší rozměr není čištění nepohodlné a pomalé. Také si myslím, že volba stupňů vibrací je trošku blbost, bohatě si vystačím se dvěma, které moje Luna nabízí a vlastně jsem nikdy nečistila na jiný stupeň, než ten nejintenzivnější. Produkt jsem dsi koupila sama, za své vlastní peníze a koupě rozhodně nelituji. Jsem ráda, že jsem se odvážila ty nemalé peníze za něj dát. Pro mou problematickou pleť je přítomnost Luna Mini v odličovací rutině rozhodně přínos. I rok po koupi přístroje jej mohu nadále doporučit a rozhodně u své problematické a alergické pleti vidím zlepšení.

Budu moc ráda, když mi napíšete, jakou zkušenost s Foreo Luna máte!

8 komentářů:

  1. Já Lunu nemám, ale hodně jsem nad ní uvažovala, když na ni vloni byla ta obrovská akce - přeci jen je to docela investice. Mám problematickou a mastnější pleť, tak jsem váhala, zda-li by to vůbec byla dobrá investice, hledám něco, co by mi pomohlo s texturou pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch výprodejích, než přišel nový typ Luny si ji koupilo hodně lidí. Já myslím, že jsi do toho jít měla. Podle mě je vhodná právě pro takovouto pokožku, jak píšu, spíše normální, suché a bezproblémové pleti bych ji asi nedoporučovala. :)

      Vymazat
  2. O tomto produkte som ešte nepočula, ale veľmi ma zaujal, najmä kvôli poklesu výskytu akné, ktorý spomínaš:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. S produktem zkušenost nemám, ale vypadá opravdu lákavě, i když nevím, zda bych byla ochotná do něj tolik investovat :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo holt je to dost peněz, taky jse mváhala. Ale pak jsem si řekla, kolik stovek nacpu za mazání na pupínky a všechno možné, tak zkusím tohle a docela se vyplatilo. :)

      Vymazat
  4. Ja mam tiez problematicku plet, suchu a s akne a foreo je pre mna must have. Je na nej super to, ze aj na citlivej a suchej pleti nerobi neplechu a je v podstate jemna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, mám taktéž suchou, citlivou a problematckou pleť. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)