Pleva: Krém s kapičkou včelího jedu



Dnes pro Vás mám recenzi na jeden docela zajímavý krém. Jedná se o produkt české rodinné firmy Pleva, která nabízí spoustu produktů z včelích výrobků a to kosmetiku, ale samozřejmě i medy, nebo svíčky. Každopádně mně byl na vyzkoušení zaslán tento krém, který je v jejich sortimentu poměrně novinkou. Hlavní roli v tomto produktu hraje takzvaný apisin, což je právě včelí jed. Má zásadní vliv na zvláčnění a oživení pleti. Jeho důležitou vlastností je protizánětlivý účinek. Krém dále obsahuje tři rostlinné oleje a bambucké máslo. Oleje mají pěstící, hydratační a regenerační účinek. Udržují pleť pružnou, prokrvenou a vláčnou. Další složkou je patentovaný přírodní emulgátor z olivového oleje, který vytváří takzvané tekuté krystaly, které na sebe váží aspin, řasy a vitamíny a zabezpečuje účinný transport do hlubších vrstev kůže. Když jsem zmiňovala řasy tak jsem myslela kalparine, což je extrakt z hnědé řasy. Řasy mají pozitivní vliv na zpevnění pokožky a zabraňují rozpadu kolagenu v pokožce.

Teď k mým zkušenostem. Líbí se mi balení krému, které je v airless plastové nádobě a má hygienickou pumpičku, kterou si přesně nadávkujete dávku produktu. Když jsem si pročítala složení, tak jsem jásala, ale byla jsem si jistá, že mi krém nesedne, neboť na mě bude hutný a moc výživný. Každopádně mě překvapilo, jak lehký je! Už při roztírání zjistíte, že se vstřebává prakticky okamžitě a nezanechává mastný film. To je opravdu parádní pro ty, kteří mají velmi suchou pleť avšak nesnášejí mastné konzistence. Na léto je tato struktura ideální. Po nanesení je pokožka krásně jemná a hydratovaná. Ani mou citlivou pleť krém nedráždil. Bezprostředně po nanesení jsem v prvním týdnu cítila takové jemné štipkání, prohřívání pokožky, což bylo opravdu strašně zvláštní, ale ne nějak nepříjemné. Bohužel po pár týdnech jsem zaznamenala ucpávání pórů, což je u mě zcela normální jev, pokud používán krémy s obsahem bambuckého másla, které mi toto s pletí obvykle dělá. Byla jsem nucena tedy krém přestat používat a dala jsem jej mamce, která si krém velice chválí a zralejší pleti jej moc doporučuje.


Krém se mi velice líbil, jak složením tak účinky, bohužel jak jsem tedy již psala, není zcela vhodný pro pleť, která trpí na ucpávání pórů. Suchá a postarší pleť bude z krému dle mého odhadu naprosto nadšená. Krém můžete zakoupit na stránkách Pleva a to tady za krásných 288 Kč, což je dle mého názoru, na přírodní český produkt pocházející z rodinné firmy, krásná cena.

Máte zkušenost se včelími kosmetickými produkty? 

6 komentářů:

  1. Myslim, ze jsem na tuto znacku nekde narazila, ale nezkoumala jsem ji nijak podrobne. Kazdopadne krem vypada opravdu zajimave, mam plet spise sussi, tak si myslim, ze by mi pory ucpavat nemusel a na denni peci vypada idealne :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Myslim, ze jsem na tuto znacku nekde narazila, ale nezkoumala jsem ji nijak podrobne. Kazdopadne krem vypada opravdu zajimave, mam plet spise sussi, tak si myslim, ze by mi pory ucpavat nemusel a na denni peci vypada idealne :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. uuh, mňa vždy lákali produkty, ktoré nejakou formou obsahovali nejaký jed. Vyzerá fajn (・∀・)

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to máme stejně, taky mě všechny možné formy jedu lákají! :)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzera to zaujimavo, skoda ze to nie je na moju plet :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)