Summer Body Essentials


Nevím jak u Vás, ale u mě se péče o tělo v létě zásadně liší od tělové péče po zbytek roku. Respektive prakticky o tělo po zbytek roku moc nepečuji, vlastně skoro vůbec. Za to v létě se mohu z veškerého množství tělové kosmetiky zbláznit.

První velikou položkou v mé letní tělové péči jsou samoopalovací mléka. Vlastním dvě a obojí se řadí spíše do dražších, luxusnějších samoopalovacích přípravků. O produktu značky Xen-Tan jsem psala již v samostatné recenzi. Nedávno jsem do výbavy přidala i samoopalovák Vita Liberata, který je k sehnání v Sephoře. 

Samoopaluji se, protože přiznejme si, smažení na sluníčku není nejzdravější a také bohužel nemám čas se celé léto vyvalovat na dece. Samoopalování je jednoduché, navíc pokožku hydratuje a tak nějak mě i baví.


Se samoopalováním přichází na řadu i peeling a hydratační máslo na sušší místa, jako jsou klouby. Poctivě před každou aplikací samoopalováku peelinguji pokožku tímto dokonalým malinovým peelingem od The Body Shop. Jak vidíte, jsou v něm kousky malin a naprosto dokonale voní. Je to můj nejoblíbenější tělový produkt vůbec. Dalším oblíbencem je mangové máslo od téže značky. Tahle másla voní opravdu neskutečně a výborně hydratují. Ráda tyto produkty kupuji třeba i jako dárek, protože si myslím, že nezklamou a zatím jen a jen potěšily. Přiznejme si, jejich cena není nejkrásnější a vyplatí se proto navštívit obchod ve slevách a akcích. 


Co se týče vůní tak v létě nemám ráda parfémy a nejraději používám právě třeba tělové spreje od Victoria´s Secret, voní božsky a dle mého na pokožce i něco vydrží. Na tuto fialovou vůni slýchávám spoustu komplimentů. Navíc je mám v malých flakóncích, které jsou bezvadné do kabelky a na cesty.


Vlasy se snažím v létě nezatěžovat, používám na ně co nejobyčejnější šampon a téměř vynechávám i masky. Prakticky nosím v létě vlasy pouze v drdolu a culíku, rozpuštěné je mám opravdu výjimečně. Avšak nevynechám dávku výživy v podobě arganového olejíčku, o tomto jsem více psala tady. Pokud plánuji koupel, nebo slunění, tak nanesu větší dávku, vlasy parádně ochrání před nepříznivými vlivy.


Dodatkovým produktem je třeba repelent značky Diffusl. Ten krásně voní, ano opravdu voní a přitom je neskutečně účinný. S ním se mi komáři i klíšťata obloukem vyhýbají a je mým nesdílným společníkem při opékání buřtů, nebo sběru borůvek.
Termální vodu oceňuji především na cestách, zrovna vlastním tuto od Avéne (aneb kdo se také každoročně zásobuje časopisem Elle?). Každopádně ji nedoporučuji používat na obličej, neboť vysušuje a nechápu, jak ji někdo může doporučovat pro hydrataci. Ne voda sama o sobě pokožku opravdu nehydratuje, naopak. A může být klidně všelijak termální a mineralizovaná.
Samozřejmostí je opalovací krém při každé delší venkovní vycházce. Já používám Hawaiian Tropic a dle mého je to jeden z nejlepších opalovacích krémů v naší drogérii. Navíc ta vůně!


Myslím, že z mých oblíbených letních tělových a vlastně i vlasových produktů je tohle vše. Příště se můžete těšit třeba na laky na nehty, nebo letní dekorativní kosmetiku.

Liší se Vaše letní rutina v péči o tělo? :-)

4 komentáře:

  1. peeling na telo už nutne potrebujem a rozmýšľam nad tým od dermacolu, lebo krásne voňajú!:)
    a telové maslo tiež chcem vyskúšať, lebo zatiaľ používam iba telové mlieka a na moju suchú pokožku bude to maslo asi lepšie

    OdpovědětVymazat
  2. Vita LIberatu Rich na tvár mám tiež rada:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě vysušuje pokožku ta termální voda? Mě teda ne a v létě bych bez ní nepřežila (obzvlášť teď) :)
    Ale třeba v létě se taky snažím zatěžovat vlasy co nejméně a ten arganový olejíček vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. od Body Shopu by som rada niečo vyskúšala :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)