NARS - Lip Pencil


Už určitě víte, že NARS je mou nejoblíbenější kosmetickou značkou. Miluji jednoduché obaly a funkčnost. Dnes vám přináším článek o oblíbených pastelkách na rty, které NARS vyrábí v několika variantách: Velvet Matte, Satin a Velvet Gloss. Já vyzkoušela verzi Velvet Matte

Matná struktura těchto rtěnek je lehoučká a samozřejmě matná. Díky tomu dobře drží, ale překvapivě rty nevysušuje. Nevšimla jsem si ani zvýraznění suchých míst a šupinek, což mají matné rtěnky většinou v oblibě. Pokud tedy chcete investovat do matné rtěnky, určitě doporučuji kouknout po těchto NARS pastelkách.

Odstín Never Say Never je taková ta bobulovitá růžová s nádechem fialové. Miluji takovéto odstíny rtěnek a tenhle tedy musel být můj. Jediným mínusem může být cena, která se pohybuje kolem 700 Kč. Za mě palec nahoru a určitě mám v plánu zakoupit více odstínů!


Nosíte matné rtěnky?

10 komentářů:

  1. matné rtěnky miluju a preferuji je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Matné rúže mám radšej ako lesklé, ale - presne, ako píšeš - matné rúže pery často vysušujú, preto Tvoj tip vítam. Radšej investujem viac do jedného dobrého produktu ako takú istú sumu do piatich nepodarených. DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
  3. taky miluju od nars tyto tužky, chtěla bych nejvíce tu orandžovou ale odstín si nepamatuji-(

    OdpovědětVymazat
  4. Matné si myslím obľúbenejšie aspoň pre mňa :) A tento vyzerá vážne dobre, teraz najbližšie by som chcela vyskúšať nejakú kvalitnejšiu ceruzku na pery a uvidíme - vydržia dlhšie ako rúže :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten odstín vypadá krásně :-) Já zatím žádnou matnou rtěnku,ale určitě si plánuji nějakou pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Matné rty nosím, tenhle trend se mi moc líbí :) Po pastelce od NARS už jsem pokukovala, tak si třeba časem udělám radost :))

    OdpovědětVymazat
  7. Je krásná a matné rty se mi líbí moc :).

    OdpovědětVymazat
  8. Matné rtěnky miluji! tato Lip pencil od Nars vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle barvu jsem dlouho hledala! Je perfektní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)