Skin79 Hot Pink Super BB

Má sbírka BB se rozrostla o další kousek. Tentokrát od korejské značky Skin79 která je mezi BB jednou z vyhlášených. Pro mě Garnier, Nivea a další drogérkové značky nevyrábějí BB, ale jen tónovací krémy.
Je nutno zmínit, že pravý BB by měl krýt a to opravdu fest, zároveň má také nějaké pozitivní účinky na pleť, mezi které patří vysoká UV ochrana, bělící účinky, hydratace, či podle volby léčba akné i vrásek. Nezapomínejte BB volit podle svého typu a také potřeb pleti.



Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm
Hodí se pro normální, smíšenou pokožku, spíše bez problémů.
Slibuje redukci drobných vrásek, ochranu před UV zářením (SPF 25), sjednocení a bělení pleti, neucpává póry, hydratuje a regeneruje pokožku, obsahuje Arbutin, kaviár a výtažky ze zeleného čaje, slunečnicových semínek a rýže.

Co se týče mých zkušeností, tak krém je na tváři příjemný, nevytváří matný finish, ale ani není lesklý, vypadá přirozeně, pleť decentně projasní. Pár hodin vydrží, ale není to držák na celý den.Co mě však zklamalo je krytí. Po svých zkušenostech s BB Missha jsem očekávala něco víc. Zarudlý pupínek nezakryje, pleť ale opravdu krásně sjednotí a vypadá lépe. Mně to tedy nevadí, nemám ráda extrémně krycí makeupy, radši použiji lokálně korektor (Dermacol Cover Makeup zde). 
Jak jsem již zmínila, projasní, neobsahuje třpytky, ale rozjasňujícího efektu jsem si všimla.
Ucpávání pórů jsem nezaznamenala, avšak má pleť je na to poměrně dost háklivá a ucpávají ji i produkty s nekomogenním složením, takže to považuji za docela fajn.
Když jsem BB otevřela lekla jsem se barvy, říkala jsem si "no to je v háji, zase je to tmavý a můžu to hodit do koše". Ale nedávejte na první dojem, hned jak jsem ho nanesla na pleť jsem žasla, jak rychle se přizpůsobí, asi to bylo nějaké kouzlo, jinak si to neumím vysvětlit. Ale i mě bleduli barevně sedí perfektně :)
Co ale nesnáším je to balení, obří piksla, která se nevejde snad do žádné cestovní taštičky, navíc nevidíte, kolik množství vám v ní ještě zbývá. Naopak pumpičku oceňuji, dobře se s ní dávkuje.

Nanáší se na vyčištěnou pleť místo krému, avšak pro sušší pokožku doporučuji nanést nejdříve svůj oblíbený krém.






Já ho tedy korunuji na skvělý produkt na léto, pokud chcete něco lehoučkého na sjednocení a přitom parádní UV ochranu s hydratací. Avšak nic extra podle mě není, spíše průměrnější BB krém.

+
Sjednocení, projasnění
SPF 25
Přizpůsobivost barevného odstínu

-
Skoro žádné krytí
Nepraktické balení

Zakoupila jsem ho za cca 250Kč s poštovným na ebay u ověřeného prodejce.
Co Vy a BB? Máte a jste spokojené? :)

7 komentářů:

  1. Já ještě žádný BB cream nezkoušela, ale už si konečně musím nějaký pořídit! Tenhle vypadá skvěle! Moc se mi líbí to balení:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež chcela vyskúšať tento, ale nakoniec som si povedala že mi stačí môj make up, ale ktovie možno niekedy v budúcnosti..
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Já bb cream mám... taky od Skin79... nějaký Oriental Gold plus myslím... má šíleně dlouhý název :) jsem s ním spokojená :)

    ultraviolentrock.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já zkoušela zatím jen klasické drogérkové BB creamy, až na jeden stály za prd, tenhle vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bohužel zatím vyzkoušela jen drogerkové BB creamy, ale právě tento bych si chtěla objednat, takže moc děkuji za recenzi:)
    Mohl by mi vyhovovat, protože extrémní krytí nepotřebuji, jen sjednotit a rozjasnit:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zatím žádný BB nevyzkoušela, ale mamka teď používá ten od Avonu a chválí si ho, tak ho asi také vyzkouším..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky nemáš prosím odkaz na toho prodejce? Já mám o něj zájem ale prodává se strašně moc fejků, tak nechci naletět :-/ kdybys měla adresu budu moc ráda :) jinak skvělý blog!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)