MALINNA: Shampoo Clary Sage


Slovenskou značku MALINNA asi znáte díky jejich slavnému Mint elixíru na zvýšení imunity, ale slyšeli jste o tom, že mají i šampon? Shampoo ve verzi Clary Sage není jenom na vlasy, ale můžete jím omývat také celé tělo i pleť. Produkt se skládá z čistých, organických  olejů, esenciálních olejů a mořské soli. Je vhodný pro citlivou pokožku, ale i ty, kteří trpí lupy nebo akné. 

Produkt je bohatý na minerální látky, které vlasy i pokožku posilňují a zpevňují. Složení umí proniknout hluboko do pokožky, kterou poctivě čistí a vyživuje. Šalvějový esenciální olej dodává šamponu specifickou vůni, ale také antibakteriální schopnosti. V aromaterapii funguje pro své uvolňující a uklidňující účinky. Klíčovými složkami je konopný olej, lněný olej, olivový olej s mastnými omega 3 a 6 kyselinami, antioxidanty, limonoidy, vitamínem E, triglyceridy, karotenoidy, polyfenoly a vápníkem.


Já jsem šampon používala na všechno. Tedy na vlasy, tělo i obličej, osvědčil se mi i jako gel na holení. Pění tak nějak akorát, čekala jsem ale, že na přírodní produkt to s pěnou bude horší. Opravdu výrazně přírodně voní po šalvěji, což mi vyhovuje. Vlasy jsou po něm hezké, ale je pravda, že se mi trošku více mastily, proto jsem produkt používala především na tělo a obličej, na kterém mi šampon vyhovoval nejvíce, protože nevysušoval a nezpůsoboval mi akné. Problematické pokožce bych ho doporučila. Nečekejte zázrak, akné čistící gel nezachrání, ale rozhodně pleť nezhoršuje a nedráždí. 

Je to fajn produkt s boží šalvějovou vůní, který si mileráda koupím znovu. Jen tedy ne na jako šampon na vlasy, ale jako pleťový čistící gel. K zakoupení je na e-shopu nu spring za 469 Kč. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)