Weleda: Zpevňující pleťový olej s granátovým jablkem


weleda pleťový olej granátové jablko

Jako každou zimu i letos jsem vytáhla na scénu pleťové oleje. Především v noční pleťové péči mám ráda, když to všechno (rozumějte tonika, séra a krémy) mohu ještě něčím "zapečetit". A nejraději ze všeho to celé zaceluji nějakým luxusním olejíčkem. Takový pocit luxusu mám ze směsi olejů, která je v tomto Zpevňujícím pleťovém oleji od Weledy. Produkt je to totiž opravdu narvaný výživnými a rozjasňujícími složkami. Jedná se o směs olejů, jako je granátový, meruňkový, avokádový a arganový, společně s výtažky z prosa. Asi bych ho ohodnotila jako pleťový olejíček vhodný pro sušší a spíše už zralejší pleť, ale i já s pletí normální a spíše než stárnoucí pořád aknózní, jsem s ním velmi spokojená. Především v noční péči.

weleda skin oil

Olej je bohatý na antioxidanty, chrání tedy pokožku před volnými radikály a posiluje ochrannou vrstvu pokožky. Zajímavá je i vůně tohoto produktu, kterou mu určují éterické oleje z vanilky, davany a pomeranče. Olejíček voní skutečně příjemně a podmanivě. Olej není tak moc hutný, je poměrně lehčí konzistence, umí se rychle vstřebat a nezanechá pleť umaštěnou, ale skutečně vyživenou a zregenerovanou. S produktem to nepřeháním, skutečně mi na celý obličej stačí dvě kapičky a jednu navíc si dávám na oční okolí. Jak bych to shrnula. Zkrátka je to můj oblíbený pleťový olej, mám již druhé balení, protože první mi ukradla mamka. Ta je hooodně olejíčková a tenhle kousek od Weledy si hned zamilovala.

Myslím, že cena kolem 750 Kč je adekvátní a odpovídá kvalitě produktu. Klidně si jej za ty peníze pořídím znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)