Guerlain: L'Essentiel make-up



Nejnovější make-up z dílny značky Guerlain nese název L'Essentiel a slibuje bezchybnou pleť, která vypadá přirozeně, dlouhodržící efekt a pečující složení, které je tvořeno až 97% přírodními složkami. A přesně na tohle mě ta liška lišáská Guelain zlákala. Běžným parfumérkovým, natož drogérkovým makeupům se vyhýbám, protože moje pleť nesnesee silikony. Proto jsem opravdu doslova skákala radostí, když jsem se dozvěděla o tomto revolučním, bezsilikonovém produktu. Makeup to má být s dlouhou výdrží až 16 hodin. Což je na přírodnější makeup poměrně odvážné tvrzení. Produkt v sobě také kombinuje složky pečující s těmi korektivními. Slibuje hydrataci, ochranu i před modrým světlem, díky extraktu z bílých kakaových bobů, ochranu před znečištěním a vytváří silnou ochrannou bariéru pleti díky probiotikům a prebiotikům. Samozřejmostí je ochrana před slunečním zářením a to v podobě SPF 20.


Vrhněme se tedy na mou zkušenost s produktem. Vlastně ne, ještě bych ráda vychválila nádherný skleněný flakon, který navrhnul Mahieu Lehanneur a je takový tvarem nezvyklý právě pro zdůraznění toho projmutí péče a dekorativní kosmetiky v jednom produktu. Pumpička je v tomto směru třešničkou na dortu, praktická, hygienická a ve spojení s flakonem tvoří krásné dílo. Vlastním odstín 01N, což je velmi světlá barva v neutrálním až lehce žlutém podtónu a sedí mi skvěle. Makeup voní nejspíše po obsažených složkách a to, na parfumerkový makeup, velice jemně a příjemně. Textura makeupu je spíše hutnější a je třeba jej do pleti řádně vpracovat. Nejvíce se mi na aplikaci osvšdčila houbička nebo bříška prstů. K make-upu nabízí Guerlain i speciální štetec, přímo určený na aplikaci tohoto produktu. Moc se mi líbí, avšak cenově vychází podobně jako samotný make-up dohromady je to už docela herda do zad. Tedy vlastně do peněženky. Makeup lze vrstvit a většinou jej aplikuji ve dvou vrstvách pro dosažení vyššího krytí. Makeup kryje opravdu obstojně. Finiš je podle mého názoru spíše matnější, ačkoliv zatím všude čtu, že se jedná o produkt projasňující. Nemám nějak mastnou ani úplně suchou pleť, ale na mě zanechává nechává tento výrobek opravdu matnější dojem pleti a to bez použití pudru. Kámenem úrazu je deklarovaná výdrž. Produkt nezvládá osm hodin v práci, aniž by se slil do vrásek nebo zvýraznil akné a stopy po něm. Pleť již pár hodin po aplikaci nevypadá dobře a to jsem zkoušela použít různé podklady. Vážně!

Takže oceňuji složení, bůh žehnej Guerlainu a jeho nápadům a opravdu se těším, že parfumerkové značky přijdou s dalšími takovými produkty, avšak mně tento makeup prostě nesednul a lituji oněch 1540 Kč, které jsem za něj v Sephoře nechala. Snad tedy zase někdy příště u bezsilikonového high-end makeupu!


Zaznamenali jste tuto novinku?

1 komentář:

  1. Díky za tuhle recenzi! Zvažuji ho, protože přesně tak, jediný přírodnější makeup v našich parfumeriích. Ale čtu na něj dost rozporuplné recenze.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)