Venira: doplněk stravy pro růst vlasů



Určitě již víte o mých problémech se ztrátou vlasů, se kterou bojuji již nějaký rok a stále se to nelepší. Samozřejmě se snažím neustále brát nějaké doplňky stravy, které by mi s touto problematikou pomohly. Naposledy jsem sáhla po výrobku s názvem Venira a jako vždy u těchto produktů jsem sáhla po minimálně tří měsíční variantě. 120 denní kúra mě vyšla na 1899 Kč, což je pálka, ale asi tak nějak stejná jako za každý takový podobný výrobek.

Venira tobolky se užívají dvakrát denně, před jídlem ráno a večer. Brala jsem tento doplněk pravidelně, problémy se zažíváním jsem neměla. Již po prvních třech týdnech jsem si všimla, že má účinek na lepší regeneraci mé aknózní pleti. Vlasy mi rostly poměrně rychle, snažím se je udržovat v objemném mikádu a zastřihávala jsem rozhodně častěji, než jednou za tři měsíce. Avšak s vypadáváním Venira nijak nezatočila a ani nové vlásky nějak rapidně nerostly. Takže jo, jestli chcete něco na rychlejší růst vlasů, klidně ty peníze do toho vložte, pokud vám to za to stojí, avšak se zastavením vypadávání vlasů v mém případě nesouhlasím a produkt nedoporučím a znovu si jej nekoupím, ačkoliv složení výrobku je podle mě sestavené obstojně.


Doporučíte mi doplňky stravy určené na pomoc s vypadáváním vlasů?

3 komentáře:

  1. Na tenhle doplněk stravy pro vlasy vidím plno recenzí a reklam, ať už se jedná o blogy, fb stránky, tak nejvíce insta profily.. Nevím, čím více reklam na produkty vidím, tím více mě odrazují od koupi :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osobně VENIRA pomohla jak na vypadávání tak na celkovou kvalitu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím jak vy, ale já třeba osobně nevyužívám nic moc na vlasy, jako kosmetiku myslím, ale daleko raději beru nějaké vitaminy. Teď jsem začala brát třeba vitamin c což tedy neni na vlasy, ale hodně mi to pomohlo na růst mých zničených nehtů :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)