Medik8: White Balance Brightening Serum



Také vás trápí pigmentové skvrny nebo flíčky po akné? Mě jo! A rozhodla jsem se nimi zatočit pomocí séra značky Medik8. White Balance Brightening sérum je produkt, který obsahuje jedinečnou složku s názvem Oxyresveratrol (0, 5 %). Ta je velmi účinná v minimalizaci nadměrné pigmentace kůže, umí sjednocovat tón pleti a zlepšovat její celkový vzhled, který byl sluncem poškozen. Ve dvou totožných ampulkách se sérem objevíte 11 aktivních složek v patentované kombinaci, která pomáhá regulovat pigmentaci kůže a poskytujé také dávku hydratace. V séru najdete například vzácnou silici ylang ylang, glukonolakton - polymléčnou kyselinu, která má exfoliační účinky a rozbíjí nahromaděný melanin v kůži, také acetyl glycyl beta-alanin aneb peptid, který zesvětluje pokožku, n-acetyl glukosamin a l-leucin, jenž snižují vznik tmavých skvrn a vitamín C.


Jedná se o alternativu kyseliny kojové, retinoidů a hydrochinonu. V balení objevíte dvě lahvičky a pipetku. Dvě nádobky mají naprosto totožné složení, jsou dvě z toho důvodu, abyste neměli jedno velké balení, které rychleji podléhá zkáze. To mi vážně přijde báječné. Před použitím první lahvičky je nutné zmáčknout víčko, které do tekutiny uvolní složku Oxyresveratrol, kterou je dobré spotřebovat do 6 týdnů od její aktivace. Až spotřebujete první lahvičku, můžete aktivovat druhou a začít používat další část produktu a to kdykoliv chcete, třeba až za rok, zase po létě. První výsledky jsou viditelné po dvou týdnech používání a pod to se mohu podepsat. Pleť byla zbavena jizviček po akné i starších pigmentových skvrn, způsobených sluníčkem. Produkt jsem používala každý den, dvakrát denně a to pouze dvě až tři kapičky žlutého séra na postižená místa. Pokud zrovna neřeším nějakou pigmentovou neřest, používám sérum jen na noc, případně dvakrát týdně. Přes sérum není třeba dávat nějaký další krém, produkt opravdu dobře hydratuje sám o sobě. Navíc mi přijde, že produkt pomáhá s akné a léčí pupínky. Prý účinné látky mají dokonce protivráskový účinek. Sérum je rozpustné v lipidech, takže se okamžitě vstřebává do pokožky a nezanechává ji mastnou. Produkt nijak výrazně nevoní, na pleti občas lehce zabrní, ale jinak je mou citlivou pletí výborně snášen.


Za mě se jedná o jedno z nejlepších sér, které jsem vůbec vyzkoušela a rozhodně si jej po létě pořídím zase! K zakoupení je na e-shopu medaprex a to za 1 590 Kč. 

Bojujete s pigmentací pokožky?

2 komentáře:

  1. Já mám velmi ráda pleťové sérum od Ryoru se zlatem.. a to je pravda, že od této značky mi moc produktů nesedlo, ale tento ano a moc.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fakt boží, jak to má dvě lahvičky a ještě to klikátko! Tady je vidět, že nad tím někdo přemýšlel, aby to bylo vážně efektivní. Píšu si na wishlist, zaujalo mě i složení :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)