Mary Kay: Výroční konference 2018



Opět po roce tu máme velkou Výroční konferenci Mary Kay. Na té se sejdou snad všechny kosmetické poradkyně a odměňují se za zásluhy uplynulého roku. K této příležitosti je pro novináře a blogerky uspořádána velká tiskovka, na které nám jsou především představeny novinky ze světa Mary Kay. Tato velká událost se tradičně koná v Kongresovém centru na Pankráci, ze kterého je božský výhled na Prahu a nechybí ani dokonale připravený catering. Podívejte se sami!






Teď ale k hlavnímu bodu celé tiskovky. Ta se točila především kolem představení novinky v péči o pleť. Oblíbená řada péče proti vráskám Timewise byla upgradována a vylepšena na řadu o čtyřech krocích a nyní nese název Timewise 3D. 3D je zde zkratkou tří anglických slov - defends, delays a delivers - ochraňuje proti volným radikálům, oddlauje příznaky předčasného stárnutí a poskytuje výsledky v boji proti stárnutí pleti během čtyř týdnů. Co se mi velice líbí je, že je řada dostupná ve dvou variantách pro normální a suchou a mastnou a smíšenou pleť, takže si vybere každá z nás. Set pro sušší pleť má trošku výživnější a hutnější noční i denní krém a především čistící krém je krémový produkt. Varianta pro mastnější pokožku má naopak čistící gel s jemnými perlami a trošku lehčí verzi denního i nočního krému. Oční krém je u obou variant typů pleti stejný. Oba denní krémy mohou zákaznice pořídit ve variantně s i bez bez SPF. Produkty mají nádherná balení, šedá s růžovou barvou se zde skvěle doplňují, hezky voní a já již zkouším lehčí verzi pro mastnější pleť. Na závěr prezentace této novinky nám Jane pověděla něco o svých zkušenostech s přednostním testováním těchto produktů.




Také nám byly představeny novinky v líčení obočí a očí. Několik barevných variant tužek na obočí a barevných gelů, kterými upravuji své obočí nejraději a také roztomilý štěteček na rozčesání neposedných chloupků. Strašně moc se mi líbí dvě nové paletky očních stínů, jedna s fialovými tóny, druhá s nazlátlými. Na trh jsou uvedeny nové odstíny gelových očních linek, které aplikujete již přiloženým malinkým štětečkem. Vyzkoušela jsem si nové odstíny bronzujících a kontrurovacích pudrů, které jsem plikovala novým štětcem na pleť a moc se mi spolupráce štětce a pudrů zamlouvala. Finále novinek téměř završuje nový fixační sprej, který nádherně voní a osvěžuje pleť. Novým parfémem se stal Love Fearlesly. Tato vůně je pro mě symbolem podzimu a přicházející zimy. Já i přítel jsme si tento parfém okamžitě zamilovali a cítíme z něj hřejivé avšak podzimní tóny. Pokud máte jako já rádi sadu Saténové ruce, tak se zkuste podívat po růžové variantě s novou vůní. Novinkou jsou i další odstíny charitativních rtěnek, které jsou úchvatné a určitě stojí za vyzkoušení. Nás rozhodně oslnil červený odstín, ten musíme mít snad všechny! Určitě bych měla zmínit, že houbička na aplikaci makeupu, kterou používám už nějaký ten pátek, obdržela ocenění Cosmo Beauty Awards 2018.












Spolu s Jane a Kate jsme si tiskovku užily. Skvěle jsme se občerstvily, popovídaly o novinkách v našich životech, ale probraly jsme i nejnovější zkušenosti s kosmetikou a podělily se o dojmy z nových produktů Mary Kay. Těším se, až se spolu zase všechny potkáme a milé Alici mockrát děkuji za pozvání na tuhle krásnou událost.


Zaujalo vás něco z novinek Mary Kay?

1 komentář:

  1. Byla to opravdu povedená tiskovka a jsem ráda, že jsem se s tebou a Jane po dlouhé době zase viděla :)
    Blog EverythinKate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)