Top: červen




Asi by to nebylo to pravé léto bez pořádné letní vůně! Tou letošní je pro mě s. Oliver Feels Like Summer. Toaletní voda, která voní po grepech, citrónech a bergamotu, cítím uz ní i můj oblíbený jasmín a ambrózie. Jedná se o svěží vůni, která po přestříkání v průběhu dne vydrží dělat radost celý den. Navíc není ten design jako vytvořený na letní dovolenou u moře? 


V létě se snažím líčit minimálně, avšak co Vám budu povídat. Samozřejmě, že se mi pleť naprosto pobláznila a nevycházím z domu bez pořádné dávky korektoru a pudru. Vše následně fixuji tímto Makeup Fixing Spray od Mary Kay. V parných dnech mě hezky osvěží a líčení pak drží a drží. 


Jak jsem již zmínila. Moje pleť se naprosto pobláznila. Samozřejmě je mi jasné, že se jedná o důsledek vysazení hormonální antikoncepce, které proběhlo na podzim. A tak holt musím pořádně skousnout zuby a vydržet. Mezitím jednotlivá ložiska pupínků zakrývám tímto Dermacol Makeup Cover. Nikdy bych jej neaplikovala na celou pleť, ale na jednotlivé pupínky není vůbec špatný. Víte, že se jedná o nejprodávanější produkt této české značky?


Jestli jsem si něčím přivolávala letní dovolenou, byla to jednoznačně Zubní pasta Sole od Weledy. Jedná se o takovou tu nepěnivou zubní pastu, která slibuje vysokovou čistící schopnost díky obsahu měkkých krystalků mořské soli. Podporuje zvýšenou tvorbu slin a tím samočistící schopnost ústní dutiny. Neutralizuje škodlivé kyseliny a tak předchází zubnímu kazu. Dlohodobá neutralizace kyselého pH zase předchází tvorbě zubního kamene. O pastě se ještě asi rozepíšu v samostatné recenzi, avšak zatím si budu užívat její svěží a především slanou chuť!


Collalloc jsem si zakoupila asi před dvěma měsíci a začínám pociťovat pozitivní účinky. Jedná se o bioaktivní mořský kolagen bez nějakých přísad. Každé ráno si tak rozpouštím jeden sáček ve sklence vody a piju na lačno. Ještě mi nějaká doba do konce kúrý schází, tak dám vědět, jaké zázraky se děly. Zatím musím říct, že klouby nebolí! 

Jaké produkty dělaly radost v červnu Vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)