Weleda: Sluneční řada



Přírodní kosmetika Weleda má novou sluneční řadu pro ochranu pokožky před UV zářením. Všechny produkty jsou certifikované NATRUE a dokonce jsou vhodné pro vegany. Péče obsahuje pouze minerální UV liftry bez nanočástic. Pigmenty tvoří ochrannou vrstvu, která odráží UVA i UVB paprsky a to ihned po aplikaci. Produkty navíc pečují o pokožku díky obsahu vysoce kvalitních rostlinným složkám v BIO kvalitě. 


Mým neoblíbenějším produktem celé řady je Krém na opalování SPF 30, který používám na obličej. Ještě nikdy mi žádný opalovací krém na obličeji nesedl, až tento. Jedná se o lehký krém, který má opravdu lehoučkou strukturu a lehce se roztírá a aplikuje. Při aplikaci nechává na pokožce lehce bílý film, tkerý je třeba pořádně rozetřít, ale mně to nijak nevadí a nemám s tím problém. Důležité pro mě je, že pokožku nijak neucpává a nezpůsobuje mi akné. Obsahuje minerální filtry bez nanočástic a chrání pokožku okamžitě po aplikaci díky tomu, že UV paprky odráží. Navíc obsahuje výtažek z protěže alpské, kokosový a jojobový olej, takže o pleť pečuje a dodává ji hydrataci a výživu. Za mě se jedná o jedno z největších kosmetických překvapení tohoto roku! Produkt navíc stojí krásných 399 Kč za 50 mililitrů, což je podle mě skvělé. Sehnat jej můžete tady.


Další produkt z této řady je určený spíše na celé tělo. Jedná se o Mléko na opalování s SPF 30 a výtažkem z BIO protěže alpské, která působí jako antioxidant a zmírńuje stárnutí pokožky. Taktéž obsahuje slunečnicový a kokosový olej v BIO kvalitě, který vyživuje pokožku a zlepšuje její kožní bariéru. Mléko je vysoce voděodolné, avšak já jej po každém koupání obnovuji, aby byla zaručena stálá ochrana před slunečním zářením. Citrusové tóny vavřínu kubébového, levandulových květů a heřmánku římského dodají přípravku takovou typickou letní vůni, kterou mám moc ráda a je mi příjemná. Mléko se velmi dobře aplikuje a roztírá, opět nechává lehce bílý povlak, který se musí rozetřít. Líbí se mi, jak je po aplikaci produktu pokožkay vyživená, vláčná a není po koupání vysušená. S produktem jsem se nespálila a rozhodně si jej znovu pořídím. 150 mililitrů produktu stojí 549 Kč a sehnat jej můžete zde.



Posledním produktem, který jsem z této řady zkoušela je Mléko po opalování. Dřív jsem si myslela, že je takový typ produktu zbytečný, ale zhruba poslední tři roky se bez nej neobejdu. Toto mléko obsahuje šťávu z Aloe vera a je příjemně chladivé, zklidňující a hydratační. Není nijak mastné, nenechává tedy mastný povlak, má velmi lehkou strukturu a po aplikaci nechá pokožku nádherně hebkou a intenzivně hydratovanou díky olivovému oleji. Má pomáhat udržet dlouhotrvající opálení, což nemohu posoudit, ale věřila bych tomu. Podporuje regeneraci pokožky, zmírňuje podráždění po slunění, což je pro mě důležité, protože má kůže opravdu na slunce reaguje podrážděně a často si ji popálím. Produkt navíc příjemně voní po eukalyptu, vavřínu kubébovém a levanduli. S zakoupení je tady, za 200 mililitrů zaplatíte 399 Kč.


Všechny produkty z této sluneční řady disponují tentýž technologiemi a vlastnostmi. Já jsem s řadou opravdu spokojená, mých prvních pár slunění opalování zvládla bravůrně a mohu ji na letošní letní sezónu doporučit a nemohu se dočkat, až všechny produkty vytáhnu k moři. Pro děti Weleda vytvořila další dva produkty, které jsou uzpůsobené jejich citlivé pokožce. Na celou řadu se můžete podívat tady.


Jak se na letní opalovací sezónu připravujete?

5 komentářů:

  1. Značka Weleda je mi poslední dobou velmi blízká a oblíbila jsem si jí. Docela dost mě láká vyzkoušet od ní i nějaký ten ochranný produkt proti sluníčku, když je to nyní tolik aktuální a potřeba. Líbí se mi, že oba dva produkty mají i příjemnou vůni a ne tu typickou pro opalovací přípravky, to já nerada a vždy mě odradí od koupi nějakého produktu. Super recenze, opravdu jsi mě velmi nalákala na koupi :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, tyto produkty nemají klasickou "opalovákovou" vůni. :)

      Vymazat
  2. Mně tohle bohužel absolutně nesedlo! :D Zanechává to na mě bílofialovou vrstvu, která nejde rozmazat a já jak jsem opálená, vypadá to prostě strašně.. :D :/ A to jsem se na ty produkty tak těšila!
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je třeba důkladně rozmazávat, to jo a je to trošku otrava. Ale jinak mě produkty dobře ochránily. :)

      Vymazat
  3. díky za tip. Nezkoušela jsi teď dost oblíbený Piz Buin Allergy třicítku?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)