Top: únor



Jestli mi nějaký krém v poslední době sedl jako poklice na hrnec, je to jednoznačně Avéne Tolerance Emulze v lehké textuře. Tento produkt obsahuje pár složek a když říkám pár, myslím že byste je na prstech spočítali! Navíc tuba disponuje revolučním systémem dávkování produktu, aby nedocházelo ke kontaminaci celého produktu a tak není třeba používání konzervantů. Emulzi ještě testuji, avšak už teď doporučuji všem citlivkám se po této řadě podívat.


V únoru jsem prošla měsíční kúrou TimeWise Vitamin C Activating Squares od Mary Kay. Jedná se o zcela revoluční výrobek, jež využívá průlomovou technologii, která dokáže dodat pleti čistý vitamín C a to v podobě malého rozpustného čtverečku. Jakmile se čtvereček po smíchání se třemi, čtyřmi kapkami vody rozpustí, stabilizovaný derivát vitamínu C, který je v aktivátoru obsažen, se na naší pleti přemění v čistý vitamín C. Takový produkt je pak výborné jen přimíchat s nočním pleťovým sérem, napříkad nějakým, které je dále znovu nabité vitamínem C a účinnek bude umocněn. Více jsem Vám o produktu sepsala v samostatné recenzi, kde jsem jej nezapomněla vychválit, neboť já při jeho užíváním měla pleť jako ze žurnálu! 


Při posledním setkání projektu Beautyblogeky.cz jsem obdržela na testování masku Dixidox DeLuxe Keratin Treatment Mask značky DSD. Jedná se o obnovující masku s keratinem, která patří k přípravkům s dvojím účinkem. Stimiluje tak růst vlasů a zlepšuje jejich strukturu. Obsahuje komplex stimulátorů růstu, na zákadě adenosinu, kofeinu a také výtažků z kajenského pepře a vitamínů. Maska umí působit hluboce na strukturu vlasů a díky vysoké koncentraci keratinu a lecitinu obnovuje poškozené vlasy. Masku aplikuji na vlhkou pokožku hlavy i vlasy a po pěti minutách smývám. Vlasy jsou skutečně nádherné a nejsou nějak přehnaně splihlé, nebo mastné. Za mě paráda a doporučuji se na produkty značky DSD podívat.


Smashbox Full Exposure řasenku mám pouze v miniatuře, avšak i přesto jsem si ji zamilovala. Moje řasy jsou po její aplikaci nádherně prodloužené, oddělené a neslepené. Řasenka na řasách drží, ale večer se dobře odličuje. Opravdu uvažuji nad koupí plného balení! 

Jaké produkty jste si v únoru zamilovali?

1 komentář:

  1. Super, díky za tip na ten krém, něco takového fakt potřebuju!!
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)