Energy: Gynex



Snad každá žena, kterou trápí její menstruace zaslechla něco přírodních bylinných kapkách Gynex. Jednáse o doplněk stravy, který vytvořen z prvotřídních a pečlivěvybraných extraktů bylin. Působí antioxidačně, podporuje iminitní systém těla, rovnováhu mikroflóry a umí dokonale působit na hormonální systém. Obecně má příznivý vliv na ženské reprodukční orgány. Složení je tvořené hluchavkou bílou, měsíčkem lékařským, chaluhou bublinatou, lékořicí lysou, muchnou husí, jetelem lučním, svízelem syřišťovým, trnovníkem akátem, kontryhelem a fenyklem. Gynex je doporučován ženám, které trápí bolestivá, nebo nepravidelná menstruace, nebo třeba i žádná menstruace. Doporučuje se užívat po vysazení hormonální antikoncepce, nebo obecně při problémech s hormony. Jeho dávkování je v dvě až sedm kapek a to jednou až třikrát denně. Tady si musíte být svým doktorem a nasadit si užívání, které vám bude vyhovovat, nikde k němu nenajdete radu a to je něco, co mi dělalo problém, odhadnout, kolik potřebuji kapek.


Gynex jsem začala užívat po vysazení hormonální antikoncepce, kdy se mi menstruace dostavuje sice každý měsíc, avšak docela nepravidelně. Jakmile můj cyklus překročí 30. den, nasadím třikrát denně pět kapek a druhý den ráno se děje co dít se má. Nevýhodou těchto kapek je jejich hořká a lékořicová chuť. Zapíjím tedy jako o život a doufám že si na tuto strašnou chuť jednou zvyknu. Zatím nemám důvod brát tyto kapičky pravidelněji, ikdyž samozřejmě také bych mohla. Pro mě jsou něčím, co mi menstruaci vždy přivolá a prožívám ji bez bolesti. Produkt bych užívala pravidelně třeba i v příkladě, že by se mi velice zhoršila pleť vlivem hormonální nerovnováhy a mám jej tak ve svém nouzovém plánu, pokud toto nastane. Za sebe tedy Gnex od značky Energy doporučuji každé z nás. Určitě se hodí mít jej doma. Sehnat jej můžete tady a to za 355 Kč.


1 komentář:

  1. Teda já jsem ostuda... Tyhle kapičky vůbec neznám, ale co nejdříve pro ně poběžím do lékárny, jelikož můj cyklus má pravidelně i přes 40 dní a jsem z toho každý měsíc jako na jehlách. Po vysazení HA mám periodu i výrazně bolestivější, takže cokoliv, co by mi pomohlo ocením. Růžové tabletky do sebe házet nechci. Moc děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)