Urban Decay: Naked 2



Recenze na paletku Naked 2 od Urban Decay je možná i zbytečnou záležitostí. Po celé blogovací sféře jich najdete stovky a to samé platí i pro swatche. Můj názor se asi nebude lišit: parádní paletka stínů pro přirozené "nahé" líčení, ale i večerní look, se kterým můžete zaujmout. Po Naked 2 jsem toužila roky a existuje spoustu vysvětlení, proč jsem si ji nepořídila už dříve. Každopádně s příchodem Urban Decay do Čech jsem už neváhala a paletka je už asi dva roky má. Nutno podotknout, že to není má první UD paletka stínů a ani poslední kousek z Naked řady. Co mě zarazilo jako první po rozbalení je fakt, že UD k paletkám již nedává miniatury lesků, tužek, nebo třeba slavné Eyeshadow Primer Potion. Nejspíše to značka už nemá zapotřebí, ale mě to trochu zklamalo. V krabičce tedy najdete 4 vzorečky báze pod oční stíny v pytlíčku na pár použití.


Naked dvě je tedy paletka naturálních stínů, která je laděna do studeného podtónu. Jednička je tedy spíše teplejší, trojka růžovější, Smoky je mix vhodný pro všechny a na všechny události. Já pro sebe jakožto svou první nakedmzvolila dvojku, i když žádnou bych nepohrdla a dvě paletky mi do kolekce stále chybí. Paletka má na rozdíl od jedničky plechové, bytelnější balení s velkým zrcátkem. Mně vyhovuje, nic mu nemohu vytknout, ale zklamalo mě, že má paletka byla po prvním vybalení trochu poškrábaná. Tak nevím co s ní v Sephoře dělali. Nejlepší balení má dle mého názoru Smoky. Další výtku mám vůči štětci, který je dle mého na nic a prostě mi na stíny této konzistence nevyhovuje. Ano v nejhorším s ním stín nanesete, jakž takž rozetřete, ale krásných kouřovek rozhodně nedocílíte. To je ale opakující se scénář u UD paletek stínů. Někomu může nevyhovovat oboustrannost štětce, kvůli špatnému skladování. Všechny stíny jsou krásně pigmentované, i když je pravda, že některé více a jiné trochu méně. Méně pigmentované se mi zdají dva matné stíny, kromě černé. Naopak více pigmentované jsou stíny se shimmerem jako jsou Half Baked, nebo třeba Chopper. Mají máslovou konzistenci a výrazně nepráší. Stíny se dá nanést jemně, ale také to s nimi můžete pořádně rozbalit i bez pomocí báze. Já stíny mohu s čistým srdcem doporučit a pro mě je to paletka, kterou prostě využívám. Líčím se s ní denně do školy a to od líčení, u kterého by stíny někdo sotva viděl, až po výrazné kouřovky na párty. Touto paletkou jsme se líčily se sestrou nevěstou na její svatbu. Za mě ano a rozhodně mám v plánu doplnit řady paletek Naked.

Paletka obsahuje 12 stínů o objemu 1,3 gramů. Cena se pohybuje kolem 1380 Kč v Sephoře, samozřejmě lze na ni uplatnit klasickou 20% slevu. Na Ebay, či podobných portálech paletku nekupujte. Také podezdřele nízké ceny budou jistojistě známkou, že produkt je nelegální kopií.


Vlastníte Urban Decay stíny?

3 komentáře:

  1. Paletka je ale krásná i bez těch miniaturek :) já ještě nic od UD nemám, měla bych to napravit :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto jemné nude odtiene mám veľmi rada :) Vyzerá super

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka od urban decay je mojim kozmetickým snom, ale skôr by som asi siahla po verzii heat, mám radšej teplé odtiene. :)

    deerly lost / blog instagram

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)