Manufaktura: Dobrou noc



Dnes mám tip pro ty z Vás, kteří mají stejně jako já v oblibě koupelnové soli. Sůl je pro mě nutností při dlouhých zimních večerech. Musím pochválit balení této soli s názvem Dobrou noc, které je krásné a přitom minimalistické. Nenechte se zmást, nejedná se o skleněnou nádobu, ale plastovou butelku, která je však oproti sklu lehčí. Těsnící zavírání brání vstupu vlhkosti do nádoby se solí. Sůl je bezbarvá a konzistencí je spíše hrubší. Parfemace je dokonalá, jemná a čistá. Vůně se po aplikaci line po celou dobu koupele a já si ji opravdu užívám. 


Doporučené dávkování tohoto produktu je 100 gramů na jednu plnou vanu. Toto množství by tak v balení o 400 gramech, které vlastním já, vystačilo na čtyři použití. Nicméně do plné vany vody si dávám soli tak 50 gramů a stačí to bohatě. Nezapomínejte se po koupeli se solí však osprchovat, pokožka bude i tak vláčná a hebká. Jestli tedy ještě sháníte tipy na vánoční dárky, zkuste mrknout na koupelové sole do koupele od Manufaktury, podle mě se jedná o takový ten dárek, který každý z nás využije, ale sám si jej asi nekoupí. Já jsem s Dobrou noc opravdu spokojená.


Jste koupelový typ, nebo máte raději sprchy?

5 komentářů:

  1. Já teda rozhodně radši koupel. Vyzkoušela jsem už spoustu solí, ale od Manufaktury zatím ne :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Koupele miluji, poslední dobou si neumím představit, že bych si do nich nedala ani trochu soli a nebo pěny do koupele :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Já bohužel doma nemám vanu, takže si tyhle voňavé soli kupovat nemůžu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto sůl jsem si velmi oblíbila, ta vůně je úžasná. Už jsem ji koupila i jako dárek pro babičku :))
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  5. Manufakturu jsem si v poslední době naprosto zamilovala a jsem tam každý měsíc! Mým nejnovějším úlovkem je sprchový olej s meruňkou :) Na sole si také brousím zuby, konečně mám byt s vanou, ale vůbec nevím, kterou vybrat - všechny nádherně voní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)