Dermaheal: Hair Concentrating Serum



Nyní Vám přináším recenzi dalšího ze sér proti padání vlasů, aneb produktů podporující jejich růst. Jedná se o vysoce koncentrované sérum s obsahem patentovaných peptidů, které jsou nezbytné pro kvalitní růst a výživu vlasů. Každodenním nanášením séra na pokožku hlavy podpoříte tvorbu nových vlasových folikulů, růst vlasů a zamezíte nadměrnému vypadávání vlasů. Sérum je zcela bez vedlejších účinků a je mohou jej používat jak ženy, tak muži na různé druhy vypadávání vlasů. Produkt obsahuje Copper peptide-1, Octapeptide-2, Decapeptide-4, Acetyl Decapeptide-3, Oligopeptide-41, Oligopeptide-20, což jsou peptidy zamezující vypadávání vlasů a obnovující kvalitu pokožky hlavy. Dále glycerin, biotin, výtažek ze šruchy zelené, kořene vítodu tenkolistého, listů gingo biloba a rdesna mnohokvětého.


Produkt disponuje hezkým skleněným balením s klasickou pipetkou. Sérum před použitím protřepu a naberu si plnou dávku produktu do pipetky. Samotné peptidové sérum je čiré a lehce gelové konzistence. Produkt nanáším přiloženým aplikátorem přímo na pokožku hlavy a to systematicky po pěšinkách. Následně pokožku hlavy prsty masíruji asi dvě minuty. Sérum používám každý den, pokud si myji hlavu tak počkám, až jsou vlasy sušší. Líbí se mi, že pokožku hlavy produkt nemastí a nelepí a nemusím si hlavu mýt každý den. Po dopotřebování celé lahvičky séra jsem si všimla, že mi u hlavy trčí malé vlásky, možná vlasy poporostrly rychleji, avšak momentálně je nechávám zastřihávat na kratší délce, tak to nestíhám tak pozorovat. S vypadáváním vlasů však sérum dočista nezatočilo, ale vážně si myslím, že peptidy nějakou práci odvedly. Myslím si, že se mi také zlepčily mé problémy s vlasovou pokožkou. Určitě se přikláním k peptidovým produktům, než zázračným vodičkám plných alkoholu a nějakého pofidérního výtažku. Za mě tedy ano, produkt doporučuji a určitě sérum v budoucnosti znovu pořídím. 50 mililitrů produktu sežnete tady za 1 090 Kč.


Používáte produkty s peptidy?


2 komentáře:

  1. Já v peptidy věřím, mám nějaká séra na obličej a ten výsledek vidím, takže proč ne i na vlasy? :)

    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Acetyl Decapeptide-3 is the product formed by the reaction of acetic acid and Decapeptide-3. Acetyl decapeptide-3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)