Nobilis Tilia: Jemný krém na ruce & Tužebníková čistící maska



V červnu jsem měla díky portálu Blogerky.cz možnost vyzkoušet dva produkty od české přírodní a BIO kosmetiky Nobilis Tilia. Prvním produktem je Jemný krém na ruce. Jedná se o lehký pečující krém, který slouží k hydrataci a zvláčnění pokožky rukou. Tento krém se snadno roztírá, na přírodní produkt se i rychle vstřebává, ruce určitě nejsou umaštné hodinu. Na pokožce zanechává příjemný pocit a film, který já jakožto alergik vždy oceňuji, neboť mi chrání ruce před onou látkou, která mi způsobuje potíže. Produkt obsahuje vitamíny, D-panthenol a vysoce kvalitní bio oleje jakými jsou olej slunečnicový, jojobový, nebo dále bambucké máslo a esenciální mastné kyseliny. Ve složení je také myrhový extrakt, který právě vytváří onen film s antimikrobiálními účinky, jenž chrání před nepříznivými vlivy prostředí. Produkt navíc jemně citrusově voní, což je teď v létě vůně velmi příjemná a svěží. Co velmi vychvaluji je pumpička, kterou tento produkt disponuje a nemusím tak mastnýma rukama hledat v kabelce uzávěr. Za mě krém na jedničku a rozhodně jej doporučuji. Můžete se tady na stránkách Nobilis Tilia podívat na jeho kompletní složení, nebo si ho rovnou za 249 Kč objednat. 



Dalším produktem, který jsem vyzkoušela je Tužebníková čistící maska. Neříkejte, že vás ten název ihned nezaujme, protože já jsem o oné rostlině nikdy neslyšela. Hloubkově čistící maska pokožku šetrně zbavuje přebytečného mazu a zabraňuje tvorbě komedonů. Je vhodná na citlivou mastnou pleť. Osobně nemám mastnou pleť, mám ji nakopak normální až spíše sušší, avšak ke sklonem k nedokonalostem a pro čistící masku ve své péči čas vždy najdu. Tato obsahuje směs přírodních jílů a bylinných extraktů, které pleť do hloubky čistí a také jí pomáhají zbavit zánětů a obnovit přimeřenou tvorbu kožního mazu. Maska přímo cílí na jeho oxidaci, která vytváří příznivé prostředí pro množení bakterií a tím bojují proti oxidačnímu stresu a zánětlivým procesům v pokožce. Obsažený přírodní emulgátor přispívý k opravě svrchní vrstvy pleti, přirozenému pH a zachování potřebných aminokyselin. O hydrataci se stará glycerín, který v pleťových produktech moc nemusím, ale budiž, zase chápu, že bez něj by jíly asi už pleť přesušovaly. Maska opět příjemně citrusově voní a má hnědou barvu po jílu a bylinných extraktech. Parfemaci s nádechem hřebíčku mám velmi ráda a působí na mě uklidňujícím a relaxačním dojmem. Masku používám jednou týdně na vyčištěnou pleť. Produkt se dobře nanáší a roztírá, opět pomáhá k tomu praktická a hygienická pumpička. Zhruba po dvaceti minutách, kdy maska zaschne a změní tak barvu i konzistenci, ji smyji teplejší vodou a dále pokračuji v běžné rutině, tedy použiji tonikum a krém. Maska pokožku nevysušuje, po omytí produktu se pleť cítí dobře, není nijak stažená a podrážděná. Po jejím použití mi nezmizely všechny černé tečky a nedokonalosti, ale určitě vidím nějakou změnu k lepšímu co se kvality pleti týče. Za mě fajn maska na pleť pro problematickou pleť, která nemusí být nutně mastná. Opět se můžete na stránkách Nobilis Tilia podívat n složení, nebo tady produkt za 309 Kč zakoupit.


Znáte přírodní českou značku kosmetiky Nobilis Tilia?

5 komentářů:

  1. O značce jsem slyšela, ale nic jsem nezkoušela. Zaujala mě maska, mám pleť se sklony k nedokonalostem, ale na druhou stranu si nemyslím, že by byla nějak moc mastná, takže by mi mohla sedět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takovou pleť mám taky a maska mi vyhovuje. :-) Naopak se mi líbí, jak pleť nevysušuje i přes to, že je určená na mastnou pleť.

      Vymazat
  2. Také jsem měla tu možnost vyzkoušet jemný krém na ruce a masku, ale tu druhou variantu tedy avokádovou masku. Jak vidím, tak jsem udělala dobře, že jsem si vybrala druhou variantu, protože jí zbožňuji :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avokádová maska mě také zaujala, ráda si ji vyrábím doma, proto jsem zvolila Tužebníkovou variantu. :-)

      Vymazat
  3. Od NL jsem měla olejíčky a musím říct, že mi přišly asi nejlepší ze všech, které jsem kdy používala. Roky jsem se ale na jejich nabídku nepodívala a docela se mi zalíbila balení, přijde mi to, jakože zdačka se snaží jít trosku dopředu. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)