Top: duben


Duben byl ale šílený, že? Počasí asi nemusím komentovat. Celý měsíc mi přišel tak uspěchaný, všechno tak rychle uteklo a já snad nic nepostíhala. Mrzí mě, že jsem neslavila Velikonoce, ale občas je tomu i tak. Avšak byla jsem na několika parádních tiskovkách a mám pro Vás připravených tolik článků a novinek! Kéž bych byla tak aktivní i v učení, nebo hledání nového bydlení. Tak či onak, podívejte se, jaké produkty jsem si v dubnu oblíbila nejvíce.


Tahle roztomiá mašlička v sobě ukrývá vůni s názvem Eau So Cute a pochází z dílny Mary Kay. Jejich vůne mám poměrně ráda a myslím, že cena odpovídá kvalitě. Tento kousek je limitovaná edice a jedná se o sladkou vůni, jenž je inspirována mladou ženou, která chce vše proměnit v zábavu a ve všem hledá dobrodružství. Vrchní tóny otevírá hruška a mandlový květ, dále můžete objevit květinové akcenty frézie, pivoňky, sedmikrásek a bramboříku. Základ tvoří ambsa a tóny santalového a cedrového dřeva. Vůně není moc silná, spíše lehčí, dle mého akorát vhodná na léto. Výdrž je půldenní a určiztě Vám mohu tento produkt doporučit, stal se mým oblíbencem nedávno, avšak velmi rychle.


O olejích a jejich účincích jste určitě již četli mnohokrát. Věřím ale, že s olejem z rostliny moringa nemá zkušenost každý. Tento konkrétně je 100% čistý za studena lisovaný a to ze semen zázračné rostliny. Moringa olej značky Sanct Benhard bsahuje vysoké množství mononenasycených mastných kyselin. Od ostatních olejů se liší svou specifickou pikantní chutí. Moringa olej je odolný vůči oxidaci a má tak dlouhou trvanlivost i bez konzervantů. Neobsahuje látky a přísady, které by způsobovaly žluknutí.  Je opravdu trošku ostřejší a proto se hodí pro milovníky salátů, nebo marinád a omáček. Já jej zkoušela i v takzvané „oil pulling“ metodě a myslím, že je to opravdu to pravé ořechové pro ty, jenž mají rádi ostřejší chutě. Jestliže tento olej použijete na tělo, musíte se připravit na fakt, že je hutnější a hůře se vstřebává. Avšak velice dobře promašťuje pokožku celého těla, vyživuje vlasy i vlasovou pokožku a na pleti jej ocení podle mě především majitelé sušší pokožky. Osobně jsem si tento kousek oblíbila při péči o oční okolí a masážích pokožky. Jedná se o všestranný olej, který si budu určitě domů pořizovat pravidelně. Sehnat jej můžete tady a to za 549 Kč za 100 mililitrů produktu.


Giorgio Armani je v oblasti beauty beauty pojem. Já nedávno sáhla po eye tintu v odstínu 9. Jedná se o krémový oční stín v zemitém odstínu. Co Vám budu dlouze rozepisovat. Stín se krásně nanáší, parádně se s ním pracuje a na víčkách vydrží až do odlíčení a to bez slévání se. Bohužel cena je vyšší, ale za kvalitní krémový produkt, si nejspíše v našich kruzích, musíme připlatit.


Na závěr tu mám ještě něco dobrého a zdravého na zub. Nedávno jsem měla možnost vyzkoušet mandlový neslazený nápoj, aneb rostlinné mléko vyrobené z mandlí značky Almendrola. Toto konkrétně je navíc obohaceno o sójový lecitin a vitamíny A, D a E a vápník, což je vždycky fajn! Dokonce obsahuje i vysoký podíl nenasycených mastných kyselin v podobě kyseliny olejové a linolové. Produkt je vyroben ze 100% rostlinných složek a to bez GMO a přidaného cukru. Takové produkty jsou pro vegany, nebo lidi jako já, tedy trpící intolerancí na mléko naprostou nutností. Co mě překvapilo je, jak je mléko svítivě bílé a to více než můj bílý porcelán. Nijak nevoní a chuť je jemná, z produktu zle cítit tuk, což takovým mlékům přidává na lahodnosti a já to mám moc ráda. Mléko je opravdu neslazené, čímž se hodí do slaných i sladkých pokrmů, či nápojů. Za mě palec nahoru, tuto značku a typ mléka si určitě budu ráda pořizovat!

Jaké produkty jste si v dubnu oblíbili?

5 komentářů:

  1. Já jsem si oblíbila mandlový nápoj z Kauflandu, je levný a chutnal mi mnohem více než Alpro :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mary Kay toaletka je skvelá :) tiež ju mám veľmi rada :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Já si oblíbila Sweet Peach paletku od Too Faced :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Do vůně od Mary Kay jsem se okamžitě zamilovala, je úžasná! :) A kupodivu jsem ji i další den cítila na tričku, což mě fakt mile překvapilo :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)