Kneipp: sada olejů do koupele



Mým vánočním dárečkem od společnosti Kneipp byla tato dárková sada olejíčků do koupele. S touto značkou se setkávám už pár let, doma máme vždy nějaké jejich léčivé soli, nebo oleje. Že je pro Vás značka neznámá? Důležité je podle mě vědět, že Sebastian Kneipp, tedy zakladatel pojímal svou společnost celostně. Jeho produkty jsou přírodní léčebné prostředky, které jsou výborné pro preventivní medicínu. Kneipp vyvinul systematické pojetí terapie na základě znalostí o léčebných účincích vody a rostlin a to vše na základě svých poznatků. Kněz a lidový léčitel tak vytvořil vizionářkou životní koncepci. Při komplexním chápání člověka dává do úzké souvislosti elementy vody, rostlin, pohybu, výživy a rovnováhy. Kneipp není jen synonemum pro vědecky podložené přírodní léčivé produkty, ale také pro celkový životní styl.


V sadě jsem objevila tři olejíčky. Jedná se o mandlový olej, olej s názvem Tajemství krásy a Hluboké uvolnění. Všechny tři ampulky jsou silně parfemované a každá samozřejmě jinak. Podle návodu by se do horké koupele měla aplikovat celá jedna, nebo alespoň půlka flaštičky. Já povětšinou nalila do vany polovinu, párkrát jsem zkusila i jen třetinu nádoby. Celá ampulka by podle mě byla možná už i plýtváním a polovina bohatě stačí. Pokud zvolíte menší množství, vůně koupele není tak intenzivní, avšak vlastnostmi je koupel stále dobrá. Těmi vlastnostmi myslím to, že oleje pokožku zvláční a vyživí, není potřeba se po koupeli mazat hydratačními produkty. Všechny olejíčky jsem používala v době, kdy jsem byla fyzicky i psychicky vypjatá a potřebovala jsem domácí relax. U všech tří olejíčků jsem si krásně odpočinula a vůně mi byly příjemné. Je pro mě těžké je však nějak jednotlivě popsat a vybrat třeba jednu nejoblíbenější, všechny byly parádní a v pěstících, nebo relaxačních účincích mezi nimi nevidiím rozdíl.


Za sebe tedy mohu tyto oleje do koupele doporučit a určitě si myslím, že se jedná o parádní dárek, zvláště pro někoho jako jsem já, tedy člověka, který miluje dlouhé horké koupele. Mockrát děkuji společnosti Hartmann za milou pozornost!


 Co používáte do domácí koupele nejraději?

6 komentářů:

  1. Vyjma kosmetiky mám jméno p. Kneippa spojené ještě s wellness a lázněmi. Jezdíme na bazén a tam právě mají Kneippův chodník - člověk chodí postupně z jednoho mini bazénku s vodou do druhého (je tam vody cca do půli lýtek) a chodidla mu příjemně masírují oblázky. Moc fajn věc na unavené nožky! :-)

    A Kneipp olejíky do koupele jsou skvělé! Mě asi nejvíc padla do oka varianta Sweet Dreams, kterou jsem měla v sadě (byla to taková modrá lahvička, kde převládala levandule). Ale taky bych ji nelila do vany celou najednou. Podle mě stačí tak třetinka. Klidně i míň, parfemace jsou výrazné. Z těch, které jsi testovala, by mě asi nejvíc lákal mandlový olej. Evokuje mi to dokonalou přípravu na sladké sny :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aáách Ten chodník zbožńuji, jsem poměrně aktivní návštěvník wellness, takže znám znám. :-)

      Vymazat
  2. tie vyzerajú lákavo :) ja už konečne tiež mám vaňu,tak si takéto olejíčky určite pokupujem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Ja na byte nemam vanu :(, takze nic take nepouzivam, ale vyzeraju rozkosne :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky v Praze vanu nemám, ale u rodičů si to vždycky vynahradím. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)