BioAroma: Přírodní balzám na rty



Dnes pro Vás mám jednu rychlou recenzi a tip na báječný přírodní balzám na rty. Značka  přírodní řecké kosmetiky BioAroma nabízí tuto výživnou tyčinku ve variantě pomeranč, skořice a vanilka. Taky to ve vás budí vánoční atmosféru? Já si takové balzámky v zimě vždy náležitě užívám! Balzám obsahuje včelí vosk, olivový olej a esenciální oleje právě v podobě oné vanilky, pomeranče a skořice. Balzám se pyšní zklidňujícími vlastnostmi a samozřejmostí je, že regeneruje suchou a poničenou pokožku a rty.  Produkt naprosto úžasně voní po zmíněných složkách a opravdu je tato vůně velmi příjemná. Dobře se roztírá a i přes svou mastnější konzistenci se rychle vstřebává. Po vstřebání nechá na rtech takový jemňoulinký příjemný povlak, který dodává na komfortnosti a rty se cítí být zregenerované. Na zimu a studený podzim podle mě ideální kousek, který by neměl chybět v žádné kabelce. A navíc zcela přírodní! Balzámek seženete na stránkách Folly.cz, kde nabízejí vždy kompletní sortiment této značky, která ve složení neobsahuje ani vodu, ale pouze samé prospěšné přírodní látky! Asi nemusím dodávat, že netestuje na zvířatech. Balzám stojí krásných 99 Kč a podívat se na něj smíte přímo tady. Dopravu můžete mít zdarma, jestli chcete!



 Používáte přírodní balzámy na rty?

6 komentářů:

  1. Já používám obyčejný měsíčkový od Alverde, je super a dobře hydratuje :) Teď mám objednaný balzámek Crazy Rumors ve variantě káva a čokoláda, tak jsem zvědavá :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Crazy Rumors je super! Mám nějakou třešňovou colu, je strašně krásně voňavý a pořád bych se jím mazala. Jen jej teď mám u našich a u sebe doma mám tento, ten je asi výživnější bych řekla. :-)

      Vymazat
  2. Vypadá moc hezky, já jsem si ted' oblíbila lip butter od Nivea :)

    EVA HEARTS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem dříve také používala, ale pak jsem přešla na přírodní balzámy. :-)

      Vymazat
  3. podla mna vyzera velmi dobre :) ja by som ho kludne skusila :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)