Natura Siberica: Rakytníkový peeling pro vlasovou pokožku



Dnes pro Vás mám sepsanou svou zkušenost s peelingem na pokožku hlavy od značky Natura Siberica. Jedná se přírodní kosmetiku, která obsahuje vysokou aktivitu extraktů z volně rostoucích bylin Sibiře a Dálného východu. Produkty se hlásají být hypoalergenní, bez parabenů, syntetických vůní a barviv. Peeling pro vlasovou pokožku je takový nevšední produkt, neboť to asi není něco, co bychom měli každý běžně doma. Já se o peelingy na vlasovou pokožku začala zajímat po té, co jsem navštívila trichologii a začala se více zajímat o péči o vlasovou pokožku.

Rakytníkový peeling je prostředek pro péči o pokožku hlavy. Peeling kombinuje trojí účinek. Hluboce očisťuje pokožku hlavy, zabraňuje vypadávání vlasů a zvyšuje přítok krve k vlasovým cibulkám. Reguluje funkci mazových žláz a odstraňuje lupy. Peeling obsahuje vitamíny a aminokyseliny, které vlasy vyživují a regenerují. Olej z rakytníku altajského a marocký olej napomáhají k tvorbě keratinu, který  vlasům dodává mimo jiné pevnost a lesk. Měsíček a divoká sibiřská máta se šťavelem jakutským uzdravují pokožku hlavy a vyživují kořeny vlasů.


Peeling používám před mytím vlasů, vymáčknu větší množství z tuby a pomocí prstů jej vmasíruji do pokožky hlavy. Nejde to moc lehce, přeci jen vlasy překážejí a nějakou chvilku to zabere, ale je to o cviku a s každou další aplikací mi to jde o něco lépe. Každopádně peeling má konzistenci gelu s obsahem jemným zrníček čehosi. Gel po aplikace na pokožce lehce pění a krásně voní po rakytníku. Následně jej trochu spláchnu a klasicky si umyji hlavu šamponem. Pokožka se po umytí cítí vážně dobře. Nějakých negativ jsem si nevšimla. Mizí nepříjemné pnutí a svědění pokožky hlavy. Na lupy v současné době netrpím, takže nemohu říct, zda na ně výrobek pomáhá. Vlasy mi v poslední době padají zase hodně a nějaký větší účinek jsem na padání tedy nezaznamenala. Kůru provádím zhruba jednou za dva týdny a mám pocit, že balení nemohu nikdy spotřebovat, neboť produktu je opravdu hodně. Zapomněla bych dodat, že peeling je jemňoučký, nijak nedráždí ani mou velice citlivou pokožku a neškrábe. 


Za sebe mohu produkt doporučit, pokud máte problémovou pokožku hlavy, stejně jako já. Myslím si, že takový peeling by ve vaší vlasové rutině neměl chybět. Dále bych jej doporučila těm, kteří si chtějí vypěstovat dlouhé vlasy, neboť masáže vlasové pokožky a prokrvení je základem k růstu vlasů. Produkt seženete na stránkách s přírodní kosmetikou Folly.cz a to zde za krásných 177 Kč. Od značky Natura Siberica zde seženete kompletní sortiment a navíc je doprava zdarma, tedy pokud chcete. Na závěr se podívejte, jak nádherně e-shop balíček zabalil a ještě mi zpříjemnil den takovým úžasným ručně psaným vzkazem!

Pečujete o pokožku hlavy?

12 komentářů:

  1. Teda peeling na pokožku hlavy, to mě něnapadlo, ale má to něco do sebe a kouknu se na to! Díky Hani! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tak to bych potřebovala vyzkoušet! S lupy problém mám a o něčem takovém jsem zatím nikdy neslyšela. Děkuji za tip!

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling na vlasy?! Zní to vážně netradičně, ale zajímavě.. Poslední dobou mám docela problémy s pokožkou hlavy, svědí mě a loupe se, třeba by tento zázrak pomohl :)


    BE BEAUTIFUL <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení nic nedáš, teda jo pár korun, ale kdyby to pomohlo. :-)

      Vymazat
  4. Týjo o peelingu na vlasy slyším úplně poprvé :). Moc se mi líbí obal i Tvůj pozitivní názor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Já o takových produktech slýchám teď často, ale uznávám je to neobvyklý produkt.. :-)

      Vymazat
  5. Tak to vypadá opravdu zajímavě, žádný podobný produkt jsem ještě nezkoušela, ale hned si ho přidávám na seznam :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak si popřípadě ráda počtu tvou zkušenost. :-)

      Vymazat
  6. O ničem takovém jsem v životě neslyšela, ale líbí se mi ta cena, není to nic hrozného. Je fakt, že si aplikaci kvůli vlasům nedokážu moc představit, ale určitě bych ho ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to začne pěnit, takže se to pak ke kořínkům dostává lépe. :-)

      Vymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)