Clarins - Daily Energizer Cream Gel


Toto je můj jarní oblíbenec. Jedná se o gel krém pro smíšenou až mastnou pleť. Slibuje ideální hydrataci a matný finish. Neobsahuje oleje a je ideální jako báze pod makeup. Obsahuje spoustu přírodních výtažků a jeho hlavním cílem je rozjasnění pleti. Je vhodný pro pleť kolem dvacátého roku.

Zbožňuji tyto lehké gel krémy, na pleti si okamžitě sednou, vstřebají se a nezanechávají mastný pocit. Tento voní hodně po citrusech, což mně nevadí a mám to naopak ráda. Produkt neumí výborně hydratovat, rozhodně se nehodí pro suchou pleť, ale pro smíšenou a mastnou musí být dokonalý. 

Krém používám dvakrát denně, nezpůsobuje mi akné a především neucpává póry. Teď v horkých dnech je opravdu výborný, neboť z pleti neztéká a není vůbec cítit. Po použití tohoto krému není moje pleť nacucaná hydratací, ale je jí fajn a necítím žádné stahování, nebo pnutí. Avšak například po čištění gelem, kdy je pleť vysušená, je tento krém s hydratací nedostačující. Jako podklad pod makeup je vhodný, necuckuje a nedělá žádné problémy a to ani pod makeupem minerálním.

Po více jak měsíci jsem opravdu zaznamenala větší rozzáření pleti a dokonce i úbytek pupínků. Tento produkt jsem vyhrála v soutěži u S0bi a jsem opravdu ráda, že jsem jej mohla vyzkoušet. Až dojde, určitě se po něm podívám a zakoupím, stojí něco kolem 500 Kč a v sehnání je například v Sephoře.


Jaký je Váš oblíbený pleťový krém? :-)

3 komentáře:

  1. To zní skoro jako zázrak! Já jsem si ted oblíbila olej na noc od The Body Shopu, ale na den nic tak úžasného, jako máš ty, nemám :(

    OdpovědětVymazat
  2. Moje mamka ho také má a je s ním hrozně moc spokojená :)) Já používám krémy od saloos a nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle je fakt super :-) Používám ho teda jen ráno, na noc chci více výživy, ale po dlouhé době je to nepřírodní krém co mi sedí a neubližuje mé pleti

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)