Mary-Lou Manizer rozjasňovač od theBalm



Je to zvláštní, ale tohle je produkt, po kterém jsem vůbec netoužila. Abych to uvedla na pravou míru, tak mně se obaly značky the Balm prostě nelíbí. Jo já vím, jsem asi jediná, ale tohle není nic pro mě. Jenže nesměla bych toužit po novém pudrovém rozjasňovači. Prošla jsem celou Sephoru a MAC, ale žádný mi nevyhovoval buď vlastnostmi, nebo odstínem. Až jsem se rozhodla vyzkoušet opěvovaný Mary-Lou Manizer a ono ejhle už vím, co na něm všichni mají.


Rozjasňovač má bytelné plastové balení s velkým zrcátkem. Líbí se mi přirozená studená zlatavá barva, která neobsahuje veliké třpytky. Naprosto úžasný odstín pro žlutý podtón pleti, jako mám já. Pigmentace je opravdu výrazná a tak se produkt musí nanášet opravdu lehkou rukou. Dobře se vrství. Pokud sluníčko nesvítí a na tvář nepadají světelné paprsky, tak je téměř neviditelný. Avšak pokud se mihnete pod světlem, umí to parádně roztočit. Samozřejmě se dá použít i na oční víčka, nebo jiné partie v obličeji. Výdrž je na mě celodenní, když přijdu z práce, nebo ze školy, ještě se krásně blejskám. Avšak rozjasňovač není otěruvzdorný, stačí jednou po dané partii přejet rukou a po higlightu ani stopy, bacha na to.


Za mě tedy ano a Mary-Lou doporučuji, pokud hledáte přirozený rozjasňovač, který to umí pěkně rozbalit. Lituji, že jsem se kvůli obalu tak dlouho zdráhala koupě, mohla jsem být parádnice už mnohem dříve. 

Produkt obsahuje 8 gramů a dle mého mi musí vydržet věčnost, neboť ho stačí opravdu troška. Cena se pohybuje kolem 500 Kč.

Co si vy myslíte o obalech značky the Balm? :-)

8 komentářů:

  1. Nemám s touhle značkou žádnou zkušenost, ale podle toho, co tu píšeš a podle fotky ten rozjasňovač vypapdá suprově :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho a jsem moc spokojená! :))

    P.

    OdpovědětVymazat
  3. Veľa ľudí chváli kozmetiku The Balm, asi si nieco zadovazim :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozjasňovač je krásný, už dlouho nad ním přemýšlím, jen se obávám, že odstín by mi uplně neslušel. Jinak bych ho brala hned! A obaly se mi jakž takž líbí, ikdyž mám radši černou klasiku, jako třeba Nars. Naprosto ale zbožňuju jejich paletky, a bronzer je taky super :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je taaak krásný! Nedávno jsem ho poprvé vyzkoušela u Zuzky a byla jsem z něj nadšená, jen si nejsem úplně jistá, zda bych ho někdy dokázala vypotřebovat :D

    OdpovědětVymazat
  6. Zni a vypada dobre. Obaly mi nevadi a na cesty by se mi i libil, ale prece jen Chanel je hezci :-) Brala bych ho hlavne kvuli vlastnostem.

    OdpovědětVymazat
  7. Už ji mám a zkouším a zatím jsem nadšená, pěkná barva i pigmentace :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)