Rimmel - Lasting Finish 25H make-up


Lasting Finish je další makeup britské značky Rimmel. Tento se vyrábí ve dvou variantách a to této, hutnější a více krycí a pak lehčí "nude". Já hledala makeup na večerní použití, zároveň aby byl levný, protože večer jdu někam jednou za rok a nepotřebuji do tohoto produktu tedy investovat tisíce. 

Tento makeup stojí tedy kolem dvou stovek, většinou jde sehnat v akcích za dobrou cenu. Já ho vlastním v odstínu 100 Ivory. Odstín je to z české nabídky nejsvětlejší, avšak jak to u Rimmel Ivory odstínů bývá, není vhodný pro bledulky. Mně tedy na večer sedí, přes den bych se ho teď v zimě nosit asi bála. Podtón má žlutý.

Makeup obsahuje SPF 20, což je pro denní používání fajn, večer to ale na fotografiích nemusí vypadat dobře, avšak já jsem problémy s bleskem na fotografiích nezaznamenala. Nosila jsem jej například na Braun vánočním večírku. Makeup má pumpičkový aplikátor a je ve skleněné lahvičce. Je hutný, hutnější než jsem čekala, ale dobře se roztírá a na pleti si hezky sedne. Co mě ale překvapilo je fakt, že je takový mastnější, výživnější. Neumím si ho vůbec představit na mastné pleti, dle mého je vhodný pro pleť normální až sušší. I suché pleti by dle mého mohl dobře sedět a nezvýrazňovat šupinky. Kryje výborně. Akné opravdu krásně schová, vážně paráda. Navíc se dá dobře vrstvit, můžete si tak krytí korigovat. V drogérii asi neseženete více krycí makeup, který by netvořil masku. Ovšem malé mínus vidím ve výdrži. Ta opravdu není tak slavná, jak se na obalu píše. Celý den makeup rozhodně nevydrží, ale školní/pracovní den, nebo večerní akci dá s přehledem. Finish je přirozený, určitě ne matný, ale ani ne dewy, ale zdá se mi spíše přirozenější, takže kdo nemá rád lesk, musí přepudrovat. 


Já jsem z tohoto makeupu nadšená a za ty peníze opravdu stojí. Doporučuji tedy všem, kteří mají žlutý podtón pleti, normální, nebo sušší typ a hledají vyšší krytí. Škoda, že v této verzi není v ještě světlejším odstínu, jako je to u jeho "nude'" brášky, brala bych ho všemi deseti. 

Zkoušely jste? Jaký je Váš oblíbený makeup z drogérie? :-)

7 komentářů:

  1. No, já tehle jsem si včera zkoušela v drogerce a mě šupinky zvýrazňoval :/. Mám pleť smíšenou a citlivou, na těch normálních až trošku mastších místech vypadal vcelku v pohodě (i když v tom drogerkovém světle vypadá i sebekrásnější pleť hrozně :D),a le šupinky na nose vidět rozhodně byly. Ale jak píšu, jinak byl dobrej :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dle mého bude šupinky zvýrazňovat každý makeup. :-)

      Vymazat
  2. Tento make-up jsem měla a můžu ho doporučit.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě žádný makeup od Rimmel neměla, přišlo mi, že vždycky byly hodně do růžova. Tento ale není, což je super a půjdu se na něj podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. hodně jsem o něm četla, ale až po tvé recenzi jsem si jistá, že ho musím taky vyzkoušet,
    určitě by mi vyhovoval, protože mám sušší pleť, preferuji vyšší krytí a nemám ráda matný finish :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tento make-up se chystám, zatím pokaždé měly odstín Ivory vyprodaný...tak snad ho seženu, myslím, že by mi mohl perfektně sedět :-)
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
  6. Před pár dny jsem zásobičku makeupu rozšířila o Rimmel Match perfection, kdybych si bývala přečetla tvou recenzi na něj, nekoupila bych ho. Ivory je na mě tmavý, ne tolik jako Bourjois HM 52, ale tmavý. A to jsem přemýšlela o tomhle, takže dík za tvé varování a nejdu do něj.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)