Avéne Cicalfate Post Acte - regenerační emulze


Cicalfate Soin Post Acte je hojivá regenerující emulze, která se doporučuje používat po dermatologických zákrocích, které poškozují vrchní vrstvu kůže (laserové ošetření, chemický peeling,..). Obsahuje mikronizovaný sulfát, což je unikátní látka, která umožňuje rychlou regeneraci kůže. Spojení síranu, mědi a zinku zamezuje množení bakterií. Dále je součástí termální voda z Avéne, címž zklidňuje oslabenou pokožku. Je bez parabenů a parfemace.

Textura krému je lehká, snadno roztiratelná a po aplikaci je transparentní, před ní je lehce nazelenalý. Pokožka hypoalergenní krém velmi dobře snáší, má přecitlivělá na něj nereagovala, nečervenala. Neucpává póry, nevznikalo mi po něm akné. Jako běžný denní krém obstál výborně a to i jako podklad pod makeup. 
Avšak o jeho regeneračních účincích by se dalo polemizovat, jo pleť se hojí, ale asi jako normální, nevšimla jsem si nějakého výrazného účinku. Také hydratace není nejlepší, suchou pleť neuspokojí.

Mohu tuto emulzi doporučit pro přecitlivělou i aknózní pleť, dokonce i někomu po dermatologickém zákroku. Věřím, že budete spokojeni, ale regenerační zázrak od něj nečekejte. :-)

+ Neucpává póry                                                        - Střední až nižší hydratace
+ Nedráždí i velmi citlivou pleť                                 - Žádné extra regenerující účinky
+ Vhodný podklad pod makeup
+ Noční i denní péče
+ Hygienická tuba s aplikátorem


V Čechách není tato verze moc dlouho, já ji mám už nějakou dobu z Paříže. Cena se pohybuje kolem 260Kč za 40ml.
Jaké jsou Vaše zkušenosti se značkou Avéne? :-)

5 komentářů:

  1. Avéne je skvělá kosmetika, mám od nich například termální vodu, nějaké gely na čištění a krémy. A už je za nic nevyměním, super článek! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vďaka za tip. So značkou Avéne zatiaľ skúsenosti nemám :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat
  3. Docela by mě zajímalo, jak posuzuješ regenerační schopnosti a po jak dlouhé době :-) Někdy to prostě nepoznáš a už vůbec ne po méně než 3 měsících :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tento krém od loňského podzimu, takže už to bude skoro rok. Používala jsem ho tři měsíce v kuse, pak vystřídala jinými. Teď ho zase celé léto používám a srovnala jsem ho tedy s jinými :)

      Vymazat
  4. Značka Avene mi neskutečně vyhovuje :) Hlavně ten antibakteriální krém to je hotový zázrak.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)