Kosmetika Himalaya Herbals - Purifying Neem Scrub a Purifying Neem Mask


O kosmetice Himalaya Herbals jsem psala první recenzi zde - jednalo se o pleťový krém a antiseptický krém. Do teď na svých názorech trvám a jsem s nimi nad míru spokojena. Proto netrvalo dlouho a pořídila jsem si další dva Himalájské kamarády.

Čistící pleťový peeling s nimbou

Je pleťový peeling pro čistou a bezproblémovou pleť. Obsahuje výtažky z Nimby, která je dobře známá pro své čistící a antibakteriální účinky V kombinaci s granulemi z meruňky jemně čistí pleť a odstraňuje odumřelé buňky a nečistoty. 
Peeling je na pleti příjemný, krásně se s ním pracuje. Konzistence je spíše krémová s většími i menšími zrníčky. Co je ale perfektní je, že pleť následně nestahuje a nevysušuje! Po použití se má pleť cítí skvěle, není tolik podrážděná a já jsem tedy spokojená. 
Určitě koupím znovu a doporučuji!

Pleťová maska s výtažkem z nimby
Čistící maska, která pomáhá regulovat nadbytečnou tvorbu kožního mazu, čistí ucpané póry a zabraňuje opětovnému výskytu pupínků. Nimba je dobře známá pro své čistící a antibakteriální vlastnosti a pomáhá v kombinaci s kurkumou odstraňovat bakterie způsobující akné. Absorpční jíl chladí a zklidňuje pokožku, zlepšuje texturu pleti a zanechává tak vaši pokožku čistou a klidnou.

Masku rovnoměrně aplikujeme na očištěnou pokožku obličeje a krku, vyhneme se oblasti kolem očí. Necháme 10 – 15 minut působit, poté masku odstraňte navlhčeným tampónkem a opláchněte pokožku studenou vodou. Používám ji 1 – 2x týdně. Nemá se aplikovat na porušenou nebo zanícenou pokožku.

Maska je jak vidíte tmavá a pro mě srovnatelná, možná lepší než slavná Mask Of Magnaminty od Lush. Nemohu bohužel říct, jak funguje na masnou pleť a odstraňování mastnoty, protože mastnou pleť nemám, ale mně tedy póry čistí parádně! Zázračných účinků na akné jsem si nevšimla, já tomu tedy u masek ani nevěřím, ale hlavní pro mě je, že pleť čistí. Zda mě zbaví pupínků - uvidíme. Pleť opět není tolik stažená a vysušená, jako u předchozích produktů, ale maska obsahuje na druhém místě ve složená kaolín, takže nemůžeme chtít čištění a zároveň hydrataci. Nic co by se nedalo spravit hydratačním krémem, že :-)
Za mě masku určitě doporučuji!

Oba produkty jsou k dostání v prodejnách Rossmann, Tesco, nebo Albert a cena se liší, kvůli obsahu. To menší balení stojí pod sto korun, větší kolem sto dvaceti.  


Vyzkoušely jste některý z těchto produktů? Jakou máte zkušenost s Himalaya Herbals? :-)

Follow on Bloglovin

5 komentářů:

  1. mám tú masku, ja som veľmi spokojná. aj priateľ mi do tej masky chodí a používa pravidelne na nos :D

    OdpovědětVymazat
  2. Od Himalaya Herbals jsem ještě nic nezkoušela, ale v Tescu jsme viděla od nich čisticí pěnu, kterou bych chtěla moc zkusit. A i oba produkty z tvojí recenze mě zaujaly, takže se po nic podívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. S maskou moc spokojená nejsem, na akné a póry mi vůbec nefunguje a navíc mi dost smrdí a dráždí obličej.. Od Himalaya mám ale i jejich mycí pěnu a ta, pokud pominu složení, je fajn :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře :-)